Gast Geplaatst: 6 april 2004 Geplaatst: 6 april 2004 Ik gebruik de wce 1.06 en ik wil de nieuwe key van bv Globecast aanpassen, welke keys moet ik aanpassen? [GlobeCast] id=00 25 00 ;sa=** ** ** ** ;ua=** ** ** ** ** ** index=** key= ** ** ** ** ** ** ** ** ;mm2= **** **** **** **** **** **** **** **** Moet alleen de key aanpassen of ook de mm2, zo ja hoe moet ik deze key dan omzetten? [color:"red"] als je in de regels gelezen had dan wist je dat je geen keys mag plaatsen dus dat is exit voor nummer 1.je hebt dus een ban.. [/color]
oldebroek Geplaatst: 6 april 2004 Geplaatst: 6 april 2004 Ik gebruik de wce 1.06 en ik wil de nieuwe key van bv Globecast aanpassen, welke keys moet ik aanpassen? [GlobeCast] id=00 25 00 ;sa=** ** ** ** ;ua=** ** ** ** ** ** index=** key= ** ** ** ** ** ** ** ** ;mm2= **** **** **** **** **** **** **** **** Moet alleen de key aanpassen of ook de mm2, zo ja hoe moet ik deze key dan omzetten? alleen index en key invullen, wat er achter de;;;;;staat wordt niet gelezen door de emulator [color:"red"] en jij bent nummer twee die een ban krijgt [/color] Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Aanbevolen berichten