birdybird Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 Ik snap de Goodies settings van Irdeto niet bij de freecam 20.20 (satkin$$)? Er wordt gebruik gemaakt van 0622 ?? Bij de 2019 (orgineel) 0602.. Heb ik nog wel beeld als ik de 2020 ga flashen en dan m'n xam.. 9800s file gebruik ? Die gebruikt nl ook de 0602. ? Wie kan me hierbij iets verduidelijken of adviseren ? (tonski ??) Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Tonskidutch Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 uh tja als ik me goed herinner kun je met isvedit de kaart op meerdere kaarttypen en landscodes instellen.. eentje daarvan is de international bijvoorbeeld 0601 0602 0603 0604 etc... als de kaart (beter gezegd de file) door iemand is geediteerd en die heeft deze 0622 erin gezet geeft de freecam die status aan maar of die vertaald wordt naar een bekende ca-system-id weet ik niet... is me nog nooit opgevallen eigenlijk zo'n melding als jij daar gezien hebt... op welke zender ben je dat tegengekomen? cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
birdybird Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Geplaatst: 7 april 2004 @Tonski, Nee op de goodies staat achteraan bij irdeto 0622. Dit snap ik niet want het moet volgens mij beginnen/eindigen met 0602. Ik heb nog geen files gezien die 0622 gebruiken. Mijn vraag is nu is dit een fake file van satki%%e% ? of door anderen erop geplaatst..... Of werkt het als ik mbv picbinedit (met isvedit kan je dit niet aanpassen) ook 0622 gebruik ?? Ook de andere goodies (2020) zijn nogal afwijkend van de 2019 (origineel) Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Tonskidutch Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 ik zou liever een verse patch op de irdeto zetten... die satding site vertrouw ik niet... de goodies zijn inderdaad volledig gewijzigd voor wat betreft de ecm - ca-system-id's maar doen het wel goed. cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen