Gast Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 Wat heeft dit met elkaar te maken zullen jullie je wel afvragen , en eigenwijs zoals ik ben zit ik nog steeds te klooien met m’n usb-stick. Eerst hier even een citaat van Ronald waar ik het nu toch volledig mee eens ben . Citaat: Multiboot is niet echt goed te krijgen. Sommige images werken wel, andere weer niet. Dit komt omdat de dreambox geen support heeft voor een echte multiboot optie. Alle multiboot versies die er zijn moeten truuks uithalen om dit te doen. En deze truuks werken soms wel en soms niet. Helaas, maar weinig aan te doen. Ronald Nu het probleem waar ik tegen aan loop. Ik heb mijn dreambox via de scart uitgang (TV) met een <scart-component> kabel aan m’n AVR-reciever geknoopt en met de scart uitgang (VCR) ga ik met een standaard scart kabel naar m’n TV.. Vanuit m’n reciever ga ik met een component kabel naar m’n Beamer (RGB) Als ik nu m’n dreambox opstart vanuit flash werkt het perfect en krijg op beide apparaten beeld . Wanneer ik de dreambox opstart en kies een willekeurige image vanaf USB, dan krijg ik op TV wel beeld maar op m’n Beamer niet en krijg de melding van de beamer “hoofdcomponent geen signaal” (Ik krijg dus wel eerst het opstartlogo te zien , maar na doorstarten vanaf usb heeft hij er geen zin meer in) Voor mij een raadsel maar ik denk dat ik me maar achter ronalds stelling schaar. Ruud
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen