Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand met welk programma het mogelijk is om een audio CD met OGG Vorbis bestanden te branden? Met Nero 6 (Ultra) lukt het niet, misschien met een plugin/update die ik niet ken wel.. Maar welke dan?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

Via Winamp?? Ik weet niet of die standaard de OGG Vorbis plugin heeft maar ik weet zeker dat die het al dan niet met een plugin aan kan.

Om er brandbare wave's te maken als output diskwriter in winamp gebruiken, als je voor geluidsverbetering DFX plugin ook gebruikt heb je heel mooi geluid. Veel beter dan direct met NERO op cd te zetten en je kan het waarschijnlijk ook bij meer cd spelers afspelen.

-----

Net de laatste versie van winamp 5.03a geinstalleerd, die heeft standaard de vorbis plugin onboard.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Ik weet dat het direct op cd kan worden gezet met diverse software maar op deze manier met winamp (geldt ook voor mp3) is het eindresultaat vaak beter en de cd klinkt ook beter als je de dfx plugin gebruikt. Ik heb het diverse keren geprobeerd om met nero direct standaard mp3's om te laten zetten naar audio cd's, diverse spelers vertikten het dan om het af te spelen.

Als je direct mp3 en ogg bestanden met Nero op cd zet moet de computer rekenen om het uit te pakken en tegelijkertijd op cd schrijven dit kan vooral op de iets langzamere pc's grote problemen geven.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen