Satfreaked Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 ik krijg geen goede verbinding en nu wil ik weer in de setup komen van de router. maar dat lukt me al 2 dagen niet meer. wat doe ik fout.. Satfreaked.
Ome Merde Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 in de webinterface even het IP-adres van de router intypen et voila, klaar ben je. als je niet meer weet welk Ip-adres het ding heeft kan je even het volgende doen : WinXP/2k : start -> uitvoeren -> cmd (intypen, enter) intypen : ipconfig /all en kijk even watvoor IP-adres er achter gateway staat. dit is het IP-adres van je router Win9x : start -> uitvoeren -> winipcfg (intypen, enter) zet de adapter even op je aanwezige netwerkkaart en kijk vervolgens achter gateway. dit is het ip-adres van je router. als je het helemaal niet meer weet, de zaak even resetten (zit vast wel een klein knopje op om hem te resetten) en dan vervolgens via DHCp je PC laten voorzien van een IP-adres (reboot is meestal voldoende). als er een CD bijgeleverd is, die gebruiken en anders bovenstaande handeling uitvoeren om het ip-adres te achterhalen van je router en dan via de webinterface het ding herconfigureren. over watvoor router hebben we het hier trouwens ? merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen