Ga naar inhoud


@sat9500


Gast

Aanbevolen berichten

Op de Slovak staat nu FW die geschikt is voor o.a. de @sat9500 en Digix deze bevat een EMU en Seca2 de Taq kanalen gaan er ook mee open zonder kaart.

Scheelt toch mooi een dure Tita kaart.

De EMU activeer je d.m.v. geel-blauw-groen en dan menu.

 

Dit komt van een bekend board, heeft iemand hier ervaring mee???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

Ik heb hem op de xtreme hornet draaien en gaat goed. De firmware is wel wat instabiel (vooral bij zenders verplaatsen etc) maar gewoon kijken gaat prima:)

Dat deze versie instabiel is komt niet eens door deze 'patch', de originele firmware waar deze emu op gebaseerd is is van zichzelf nogal instabiel.

Het feit dat niemand je begrijpt betekent nog niet dat je een kunstenaar bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik ben zeer tevreden dat u direct een antwoord gaf.

Ik heb op mijn toestel penta 1.11 staan en werkt perfect.

Als ik dat nu doe wat verandert er dan aan mijn toestel????

Verandert er dan iets aan de penta of niet??????

Groetjes,

Steven

steven.buyck@pandora.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat wel veilig die files om je ucas om te zetten? ik was net op de slovak aan het kijken was die file 1.22mb en kan ik die dan met de mm erin zetten? want ik heb er nu penta 1.20 erin en die gaat ook goed maar ja ik heb geen zin dat de cam stuk gaat dat heb ik vorige jaar al 1* gehad.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de duidelijkheid, volgens mij is deze emu alleen geschikt voor ontvangers met hardware 12.03.A5. Dat zijn een aantal modellen van digix, xtreme, @sat etc. Check dat wel even van te voren.... Misschien dat het ook op licht afwijkende andere hardware werkt maar lijkt me riskant.

Het feit dat niemand je begrijpt betekent nog niet dat je een kunstenaar bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is misschien een handige site om te zien welke modellen bij welke H/W horen en dan kan men ook zien welka andere merken er onder vallen.

http://www.satellite-heaven.de/kaon.htm

 

er is software voor de ATSAT met de 2 ondersteuning en deze zou ook moeten draaien op een arnion alleen dan moet men wel het kup programma gebruiken voor de ATSAT en dan in supervisor mode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het niet te zeggen. volgens mij is de pvr versie toch wel wezenlijk anders...

Ik zelf ben hier redelijk makkelijk in, ik probeer altijd alles, lukt het niet, kan ik het toch wel weer terugzetten. Maar als ik heel eerlijk ben, je hardware lijkt me teveel afwijken dus ik zou het er niet op wagen...

Het feit dat niemand je begrijpt betekent nog niet dat je een kunstenaar bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo allemaal leest dan denk ik dat ik dan toch maar een tita tovenaar ga halen voordat die helemaal stuk is want dan ben je verder van huis.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker doen,heb hem ook draaiend,perfect,wel op een mr.ik heb in mijn arnion nog 1.07 staan,ik heb een interface 1 met pcmia adapter en een jtagkaart,hoe plaats ik nu 1.080

in de arnion?,kan dat met de jtagkaart rechtstreeks in de embbedded cam of op het moederbord?

groetjes

1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...