Gast Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 Google biedt gebruikers binnenkort 1 GB gratis aan mailopslag aan. De dienst krijgt de naam Gmail mee! De dienst, die eerst als 1 april-grap werd aanzien(datum van bekendmaking) is nog in testfaze en ligt nu al onder vuur wat betreft de schending van de privacy ...dus voor de geïnteresseerden wel ff eerst de kleine lettertjes lezen!
Gast Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 gratis 1 GB aan spyware/adware en alle andere vervelende ware dus???
EL PIÑO Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 gratis 1 GB aan spyware/adware en alle andere vervelende ware dus??? Dat staat er niet hoor. Het is trouwens een webbased maildienst dus hoef je niks te downloaden, en kun je in principe weinig binnenhalen. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
bommeltje Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 hoi, ik zou twee keer nadenken om het te gaan gebruiken. een duitse uni heeft vanvond bekend gemaakt dat alles wordt meegelezen weliswaar per computer maar toch. wat je niet allemaal hoort op radio 538. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 9 april 2004 Geplaatst: 9 april 2004 In ruil voor de gratis maildienst zouden de cliënten moeten aanvaarden dat hun berichten gerichte advertenties bevatten. Net zoals bij het zoeken op Google zou daarbij gewerkt worden met sleutelwoorden. Een e-mail over een fietsvakantie zou dus mogelijk een advertentie van een fietsfabrikant of een reisbureau kunnen bevatten. bron:zdnet
EL PIÑO Geplaatst: 9 april 2004 Geplaatst: 9 april 2004 In ruil voor de gratis maildienst zouden de cliënten moeten aanvaarden dat hun berichten gerichte advertenties bevatten. Net zoals bij het zoeken op Google zou daarbij gewerkt worden met sleutelwoorden. Een e-mail over een fietsvakantie zou dus mogelijk een advertentie van een fietsfabrikant of een reisbureau kunnen bevatten. Dat vind ik dan wel weer meevallen. Ik zou zo'n adres toch alleen maar voor rotzooi gebruiken. Dan zou het mij er weinig uitmaken. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Het bedrijf Spymac troeft nu Google af met zijn nieuwe maildienst. Daar waar de realisatie van Gmail nog in de steigers staat, kan je je op Spymac.com al registreren voor een gratis nieuwe maildienst waarbij je mailbox een datalimiet heeft van 1 GB. Sinds de start hebben al meer dan 100.000 gebruikers zich geregistreerd. Het voordeel van Spymac ten opzichte van Gmail is het feit dat Spymac de inhoud van de e-mails niet naleest en dus geen reclameboodschappen in de mail steekt. Spymac heeft hiermee het startschot gegeven voor een ‘gigabyte-oorlog’ tussen grote e-maildiensten zoals Hotmail en Yahoo en nieuwe spelers zoals Google.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen