Satfreaked Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 ik heb al eerder hier over gesproken, maar nu heb ik een beste werkend netwerk, maar downloaden met de db lukt nog niet... ik heb eerder wat tips gehad van bigfoot. hij noemde dit. gateway op db invullen (heb ik mijn ip van router gezet) en zij hij aangemaakt op pc. (wat bedoel je(of hij er mee))(internetsharing zegt je(hij) ook nog.... iemand nog laat op de avond suggesties ik kan wel met updater mijn db benaderen. maar hij mag zelf ook wel eens in de mooie internet wereld kijken. en eens internet op tv kijken wil ik ook wel. ik heb breedband internet, en sta niet constant in verbinding met internet, met mijn laptop die aan de router zit maak ik contact. met mijn andere laptop kan ik geen verbinding maken.(bezet) dat moet ook nog verbeterd worden maar casema komt met een ander protocol aangepast aan de meeste routers(heb de verkeerde op dit moment gekocht.) maar het is wel mogelijk heb ik begrepen............ maar ik wil wel downloaden met db, b.v. nederlandse taal ondersteuning, schijnt te kunnen met db.. ik draai nu SF 23-03....is in engels, maar mijn spaanstalige wederhelft stel nederlands meer op prijs... iemand hulp????????????????? een gelukkige nog onwetende db gebruiker... Satfreaked.
hce Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 Vul bij zowel de Nameserver als de Gateway het ipadres van je router in. Dat zou moeten werken. DM7000S - een image - Triax en rotor
JAL Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 En zo heb ik het. communicatie instelling -------------------------------- IP=ip van je dreambox netmasc=25.255.255.0 type=lan namserve=ip van je router gateway=ip van je router netwerk x port 80 ================================ ngrab server instellingen ----------------------------------- srvip=ip van je router srv port=4000 srvmac= mac adres detecteren
Satfreaked Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Geplaatst: 8 april 2004 jal hoe detecteer jij die mac nr... Satfreaked.
JAL Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 Staat onder ngrab server instellingen en dan druk je op de blauweknop en opde groene voor opslaan.
Satfreaked Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Geplaatst: 8 april 2004 duidelijk maar mijn db slaat steeds vast als ik op save druk., moet hem reseten.... ?????????????????? Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Geplaatst: 8 april 2004 slaapse dan... we zien morgen wel weer tijd voor een filmpje Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen