Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 wie heeft ervaring met deze files ?? Ik heb vandaag mijn 4.77 viaccescam geupgrade naar 4.81 cam en lees nu her en der dat ik die files moet gebruiken , dog ik krijg steeds failior error als ik de pic programeer met mijn JMD progger ?? <BR>Alle info is welkom .<BR>Hartelijk dank<BR>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 hartelijk dank voor GEEEEEN hulp , ik ben er reeds uit , ik kijk nu via mijn 4.77 cam naar SCT en sex view . Groeten allemaaaal<P>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 Als je zo durft te reageren op een board dan ben je de status volwaardig lid NIET WAARDIG.<BR>Niet iedereen heeft de tijd of hetzelfde probleem voorgehad zoals jij en niet iedereen leest het board elke dag!<BR>Je bent net als iedereen schuldig en je hebt het nu zelf bewezen door te zeggen dat je het hebt opgelost, MAAR NIET HOE , wat was het probleem en wat heb je eraan gedaan?! Daarvoor dient dit board om informatie te krijgen en te geven.<BR>Dus vertel ons maar wat en hoe je het probleem hebt opgelost, en je moet niet verlegen zijn om een foutje toe te geven, dat overkomt ons allemaal wel eens
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 ik heb mijn 4.77 cam geupgrade door op paris premiere te gaan op hotbird.<BR>Let op deze upgrade begint automatisch te werken als je je kaart uit de viacam trekt en duurt zeker een half uur !!!!<BR>dan merkte ik dat ik geen viacces files meer werkende kreeg en ben dan zweetend op zoek gegaan naar een pic file die werkt voor de 4.81 . Nu blijkt dat enkel de BARRACUDE file hiervoor geschikt is en ja hoor het werkt op een euvel waar ik nog naar op zoek ben , dat viasat op sirius nog zwart blijft ondanks de goede keys.<BR>Let wel , de baracuda pic file kon ik met de JDM enkel progen met ICPROG 1.04 .<BR>Groeten , <BR>Als iemand reeds een oplossing heeft waarom viasat zwart blijft , aub post het dan .
Aanbevolen berichten