Ga naar inhoud

Piccard2 in smardcard formaat, maar waar te koop?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem aan dat ze wel in nederland leveren ,want ze adverteren toch ook op een nederlands forum anders heeft het adverteren ook niet veel zin toch.<P>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

@Redcat<BR>Ik heb van willem.*** een funcard in smartkaart uitvoering en kan je deze van harte aanraden. Met de 3in1 file's erop schakelt deze kaart waanzinnig snel en kun je zappen tussen irdeto,seca en viaccess wat je wil, je hoeft je Hummie niet te resetten het blijft lopen, gaat echt prefect. Bovendien kan het klepje dicht, ik denk dat ik mijn Aston 1.05 maar weer ga verkopen want deze is nu overbodig.

Geplaatst:

Zeg @Duck kan de Funcard ook wel zoveel providers herbergen als bij de DS9 file?<BR>Als dat zo is, dan kan ik dat natuurlijk ook gewoon doen.<P>Trouwens ik heb in de tijd ook eens 'n Viaccess CI module aangeschaft, die ligt nu dus gewoon in de kast!!!<P>Als alles zo doorgaat met de ontwikkelingen van de DS9 en de Fun3x1 files, dan zullen de verkoop cijfers van deze modules wel drastisch gaan dalen!<P>Greetings,<P>Redcat

Geplaatst:

Ik zag op de VisoDuck site dat er nu ook Piccard2 kaarten verkrijgbaar zijn op smardcard formaat.<P>Maar leveren zij wel naar Nederland toe?<P>Is het iemand bekend waar je die kaarten anders wel kunt krijgen, en kun je me dat even via private mail laten weten?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B><p>[ 05-08-2001: Message edited by: Redcat ]

Geplaatst:

Heren, geen namen! Ook niet met *** en ook niet als ze op deze site adverteren. Geen reclame of verwijzingen naar Commercie. Gewoon helemaal niets. Dat zouden jullie met gedegen SAT4ALL ervaring toch moeten weten!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

@RedCat,<P>Met vragen als die van jou is het vragen naar dergelijke antwoorden dus ook dat soort berichten laat je in het vervolg maar achterwege. Het kan hier nou eenmaal niet. Sorry.<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.