Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al even een search uitgevoerd op het board, maar ik kan<BR>nergens een goede editor vinden voor de laatste Alfrdeo 10S4I file.<BR>Ik heb wel een irseto editor voor 8 providers gedownload bij duckcity, maar deze file van Alfredo heeft er 14, dus..<BR>Wie helpt mij op weg? Mijn dank is groot!<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

Hoi Bokky W,<P><BR>Ik heb het zelfde probleem toen pw weg was...<P>Ik ben ook met irseto6 bezig geweest maar dit is toch voor irdeto-viacsses?<BR>Je moet toch een irdeto-seka editor hebben.<BR>Want ik krijg hier irseto6 niet goed open voor de alfredo 4x10 file.<P>Inmiddels heb ik een andere file gevonden, die wel werkt 5x10 Duitse page!, dus ben niet verder gegaan met irseto6.<P>Werkt irseto6 met seka bij jouw wel dan?????<P>Groeten Fred.<P><BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

Als de file IRSETO6.EXE opent dan staat daar toch echt bovenaan Irdeto en onderaan Seca.<BR>Ik gebruik de Irseto5+10 file van duckcity.<BR>Het enige wat ik heb gedaan is de nieuwe keys proggen van sept. en klaar.<BR>Er bestaat ook nog een VMA's 10 in 1 seca-irdeto editor. Echter kun je daar alleen seca mee editten.<P>Kortom, ja het werkt wel.<P>groet,<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

Hoi Bokky W,<P>Tanks voor de info, ik zal er v/d week wel even een uurtje aan besteden.<P>groeten fred.<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

Op de eendensite staat ook een 5*ir10*se file.Bij deze file staat ook een editor.<BR>Volgens mij moet dat ook lukken.Ga van de week wel even proberen als het weer het toelaat.<P> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

Ik heb Irseto6 gedownload en de keys van Seca handmatig aangepast met sept keys. <BR>Ik heb ook de keys van PW alleen hoe zet je die erin. Bij prov00 of prov10. Ik begrijp niet hoe irdeto codes werken.<BR>kan me iemand dit uitleggen zodat ik verder kan editten ?<P>Huub

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.