Ga naar inhoud


Sony tv na 2mnd kapot


NL1PDV

Aanbevolen berichten

Weer een nieuw geval van na 2 maand de tv (sony) kapot.

Precies 2 maand na aankoop is ook mijn sony breedbeeld kapot.

Had alleen nog geluid en geen beeld meer, en het standby ledje knipperde op de zoveel tijd 5 maal achter elkaar.

Plus dat de video niet op de scartaansluiting beeld had. Op de andere scart aansluitingen ook geen beeld, dus of die scart 3 mijn uitgang van mijn video gemold heeft?

Plus dat als ik naar de satelliet zat te kijken ik het beeld van de zender die ik via de kabel op de tv had staan lichtelijk door mijn sat beeld heen zag.

Nu heeft een service dienst uit Almelo hem opgehaald want hij kon hem zo niet repareren, zou 2 tot 3 weken duren en dus geen leen tv, niet dat dat een probleem is hoor, maar wat ik nu wel weet is dat je beter iets meer bij een privé zaak in de buurt kunt halen, want dan krijg je als je problemen hebt wel een leen tv.

Heb hier verschillende merken tv's gehad waar ik nooit problemem mee heb gehad.

Maar ik wou gewoon een SONY hebben als ik weer een nieuwe kocht.

Ik hoop dat ze hem goed kunnen repareren en dat ik weer jaren lang kijk plezier heb, zoniet dan was dit mijn laatste only sony.

 

Type nummer van de tv is 28fx68b.

 

Ben benieuwd of meer mensen dit probleem met de tv hebben.

 

grtn AO

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Na twee keer de leverancier de gegelegenheid te hebben gegeven kan men eisen de koop te ontbinden! Dat is echt iets anders dan een nieuwe tv te eisen. Als er vaste marges en aantallen personeel etc. moeten zijn valt de noodzaak van concurrentie helemaal weg. Je hoeft geen econoom te zijn om te snappen wat er dan gebeurt. De z.g. geleide economieën zijn vrijwel overal ter wereld losgelaten. Overigens; ik vind dat fabrikanten verplicht moeten worden bij hun producten

een te verwachten gemiddelde levensduur moeten opgeven.

Dat zou veel gedonder schelen in de afhandeling van klachten. Het bedrijf dat het langste meegaat heeft dan ook misschien wel de hoogste aanschafprijs maar je kunt dan de aankoopsom omrekenen naar gebruik per jaar.

Dit zou een punt worden in een pol.partij die ik op zou willen richten. Ook voor dienstverleners (UPC/NUON/ESSENT/KPN) weet ik er nog wel een paar.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedeelde smart is halve smart. Met Philips is het van het zelfde laken een pak. Ik ben 'm gemiddeld zes weken per jaar kwijt over de laatste 5 jaar. Stom genoeg kocht ik weer een Philips. Na vijf jaar was de vorige Philips eerst weggeraakt bij de reparateur en daarna bij Philips en was niet meer te repareren. Dus met (niet geringe) bijbetaling kreeg ik een andere.

Daar ging het ook niet goed mee. Maar ja, de heren fabrikanten zien het dan wel terug op het internet later. De moeite om je brieven te beantwoorden nemen ze ook niet.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...