Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

DS9 welke kaart kan je hiervoor het beste gebruiken? ik het met een 16f84 gebrobeerd<BR>die ik normaal ook gebruik maar die doet niks<BR> mad.gif" border="0 ik gebruik daarvoor een vp20.<BR>wie kan mij daar meer over vertellen!<P>groet ray,

Geplaatst:

Een Atmel Funkaart is geschikt, en de 24C64+16F876 of een 24C65+16F675 = Piccard 2.<P>16F84 (Goldkaart) is niet geschikt voor DS-9.

Geplaatst:

Er is ook nog de 16F628 Piccard2 kaart daarop prog je de DS9-402 files.<P>Overigens @MediaMaster, die 24C65+16F675 die jij noemt ken ik nog niet!<BR>En ik heb het ook nog nooit voor mekaar gekregen om de DS9 files op 'n Funcard te krijgen, daarvoor zijn immers de 3in1 Funfiles voor ontworpen.<BR>Maar als jou dat wel gelukt is hoor ik het graag.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Sorry, Typ Foutje.<P>Dat bedoelde ik ook : 16F628<P>Het was ook weer erg laat gisterennacht. frown.gif" border="0

Geplaatst:

Gebruik piccard 2 werkt goed 16F876 + 24C64.<BR>Ik gebruik deze ook voor DS9502 en dat gaaaaat perfect.<BR>Mijn config: Master A, ICprog1.03, PicCard 2<BR>met file DS9 502 versie.<BR>Veel plezier.<BR>Let wel op dat de piccard 2 iets dikker is en dat dit nog wel eens problemen geeft met een GW als je die later wilt gebruiken.<BR>Pinnen in ontvanger zijn dan vaak iets verbogen waardoor de GW geen contact maakt. wink.gif" border="0

Geplaatst:
smile.gif" border="0 <BR>oke bedankt, ik dacht al ik ben al een paar dagen aan het kloje geweest dan maar weer een nieuwe kaart kopen shocked.gif" border="0 <BR>ff willem bellen laugh.gif" border="0 <P>groet ray,
Geplaatst:

is de print layout niet hetzelfde als die van de 16f84/24c16 rolleyes.gif" border="0 <BR>dan hoef ik alleen maar de ic te vervangen?<BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 <P>groet ray,

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.