Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Gevonden op UPS EN DOWNS PL.<BR>File voor GW 3in1,Heeft iemand het al uit geprobeerd?Zag alleen maar de codes voor PW er op staan voor de rest niets.
Duwgati Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Ik heb er vandaag ook wat mee zitten spelen maar kon er niet achter komen waarmee ik 'm kan editen. Alleen het Irdeto gedeelte laat zich met picbined bekijken, maar niks Seca en niks Via.<BR>Ik heb 'm trouwens niet in de receiver getest, ga ik misschien morgen eens proberen.<BR>Bye<BR>Duwgati
Duwgati Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Nee helaas, ben er nog niet aan toe gekomen. Misschien morgen.<BR>Bye<BR>Duwgati
Duwgati Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ik heb er vandaag eens wat mee gespeeld. Ik kom er niet achter met welke software ik deze files kan bewerken, dus heb ik met trial-en-error diverse zenders geprobeerd en ik ben tot de volgende konklusie gekomen:<BR>C+ (NL, FR en Esp), Absat, Nova, Cyfra en Alpha werken allemaal.<BR>D+ en TPS gedeeltelijk.<BR>PW, Stream en SRG werken niet.<BR>Het schakelt redelijk vlot, zonder te hoeven resetten.<BR>Bye<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten