Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ik ben klaarblijkelijk de derde sukkel die er niet uitkomt voor wat betreft het proggen.Ik ben Nu ook op zoek naar een goede complete handleiding in engels of NL voor de mastera 2 en graag wil ik van iemand de goedwerkende loader876.hex file ontvangen om eindelijk toch waar voor mijn geld te krijgen.<BR>WIE O WIE helpt mij uit de brand ?????
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Je bent niet de 3e maar de zoveelste ik heb het zelfde probleem ik heb 1 mastera en een phoenix maar ook zonder resultaatik heb ook 2 piccard 2 kaarten ik zit ook met mijn haden in mijn haar ik denk dat ik zo goed als alles heb geprobeerd mischien is de loader file niet goed!<P>Adje
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Hallo,<P>Zelf heb ik ook behoorlijk wat gesukkeld met mijn splinternieuwe MasteraII en Piccard2. Zelfs met behulp van de uitstekende Faq (24 stappen) lukte het niet. Het probleem was dat mijn kaartje domweg niet ver genoeg in de Mastera zat. Even wat harder geduwd en werkt nu perfect. Misschien een tip voor sommigen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Hallo ,<P>Kan iemand mij vertellen welk programma <BR>ik moet gebruiken om mijn Piccard2 te proggen<BR>op mijn Mastera 2 ???????<P>Wilt iemand mij a.u.b. helpen ?
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Kan gewoon met icprog 4,voor de pic zet je je programmer in de jdm stand,en voor de eeprom 24c64 zet je hem in de phoenixstand op 3.50 mhz.Om een piccard 2 met chippie 16f628 te proggen heb je een apart loaderfile nodig ,om de pickaart met de f876 te proggen heb je geen aparte loader nodig,die zit al in het picfile voor de f876 toegevoegd(combi emu loader).<BR>Als je de pic in de jdm stand hebt geschreven naar de pic 16f876 dan zet je daarna in ic prog een vinkje bij smartcard(phoenix),je geeft aan dat je een 24c64 wil proggen in icprog,laad het eeprom file,zet je mastera 2 op phoenix en klikt write en dan moet het lukken.
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 eindelijk geluk naar veel geklungel en een domme fout lukt het me nu prima om de picard 2 te proggen nu nog beeld mijn fout was dat ik niet de nieuwste picbin had ik donwloade de nieuwe versie en hop alles gaat er prima in ook als ik hem uitlees staan de codez er prima en nog zonder loader ook met een kaart met 5 aansluitingen (ligt aan de picfile die je gebruikt)<BR>Ik heb mijn hummie gepath maar nope beeld maar de aanhouder wint <P>Groeten <BR>Adje
Aanbevolen berichten