Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ik heb een humax 5400.Ik werk met 2 goldcards 1 in mijn ci-module voor het s*c* gebeuren en 1 in de bovenste gleuf voor het ir***o gebeuren.Nu lees ik steeds meer over andere kaarten(zoals piccard2,funkaarten enz,enz).Deze schijnen meer providers aan te kunnen.Nu is mijn vraag ik heb 3 programmers namelijk een JDM een goldprogrammer en een phoenix programmer, nu wil ik ook een nieuwe kaart kopen maar wat raden julie mij aan en kan ik die proggen met mijn programmers zoja welke.<BR>Trouwens mijn humax is gepatcht met de allcam patch2.4nl(werkt perfect).<P>Graag julie antwoord.<P>alvast bedankt M EN M!!!!!<BR>
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Het meest interesante voor jou is de piccard II. Met de programmers die je daar hebt kun je dacht ik geen funkaart programeren.<P>Greetz<BR>Ruff Rider
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag,maar kunnen jullie mij ook vertellen welke programmer ik dan moet gebruiken.<P>En bedankt maar weer.<P>Groetjes M EN M
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Als nou een piccard 2 neemt met een pic 16F876 erop en een losse 24C64 eeprom erop dan ben je klaar met je JDM programmer.<BR>Gewoon met IC-prog en het is een fluitje van een cent.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Nog een tip:<BR> zorg dat je een (pic2) kaart met 8 kontakten gebruikt (er bestaan er blijkbaar ook met 6). Dan kun je (met icprog en jdm) gewoon de eeprom op de kaart programmeren en hoeft deze chip dus ook niet meer 'removable' te zijn zoals eerder werd aanbevolen.<P>Succes en Groeten<P>Curious<p>[ 19-08-2001: Message edited by: Curious ]
Aanbevolen berichten