Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Skystar 2 versie 2.3 heeft auto symbol detect, versie 2.6x schijnbaar niet.
Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Heb wel geluid met Free-X TV op Hauppauge-DVB-S kaart, maar geen beeld, weet iemand wat ik hieraan kan doen????
Richard Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Hoi, gebruik jij wel het programma ALT-DVB daarvoor? Want ik krijg nog steeds geen signaal. Met PROGDVB wel, en ook geluid; maar dat komt omdat dat geluid niet versleuteld is :-) Enne... heb jij de ontvangst inderdaad met ALT-DVB voor elkaar gekregen, dan wil ik wel graag weten 'hoe'. Groeten, Richard Binnenkort weer een schotel.
Gast Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Yep gebruik ALT-DVB, bij satellite kies je ID-001 dan ga je naar FreeX-TV en moet het werken...... Ikzelf krijg dus alleen geluid en geen beeld, iemand enig idee (ALT-DVB met een Hauppauge DVB-S kaart)????
Gast Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Je hebt hier de shlcrypt.dll plugin voor nodig. Op een ss2 heb je beeld en geluid. Op een nexus s1 heb je dit ook maar alleen iedere 10 sec freezing pictures. Daar loopt hij dus niet zo goed op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen