Moderator Matchless Geplaatst: 17 april 2004 Moderator Geplaatst: 17 april 2004 nou.. de chip van de season gaat best vaak kapot hoor.ik kan ze iig niet meer tellen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 beste Matchless in deze season interface2 zitten geen IC tjes, het is een heel eenvoudige uitvoering maar die wel werkte ,er zitten alleen 3 torretjes in waar op staat c54-7b w3d en 6 weerstandjes. ik heb onder tussen een nieuwe season 2 besteld. vr gr gijs
Gast Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Hallo, die torretjes ( zoals jullie dat noemen in Nederland ) zijn BC547b of BC549b, ik heb die vervangen en de mijne werkt terug, waar heeft u de nieuwe besteld ? ik zoek nl nog een tweede, graag antwoord via PM !!! ik heb zopas een ban van 2 weken achter de rug en ben dus nu super voorzichtig. Bijoux
Sammex Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Deze transitoren(torren) kun je in elke goede elektronike-winkel bestellen.(kopen). Gaan ze stuk, dan ligt het vaak aan een ontwerpfout. (basisweerstand). vgr, Sammex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen