Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo steen ,<P>Ik heb ook al talrijke programma's geprobeerd<BR>om de Piccard2 te programmeren op mijn Mast2<BR>Maar helaas, tot dusver geen die werkt !!!<P>Alsnog de vraag ; iemand ons wilt helpen ,om<BR>ons het juiste programma toe te wijzen ?<P>Met grootse dank !

Geplaatst:

Ben er ook een week mee bezig geweest zonder resultaat.<BR>Maar ik heb de nieuwe picbined gedowd nu laad ik de eprom zonder problemen.<BR>mischien is dit de oplossing ook voor jullie.<BR>En ik gebruik een mastera progger stand 2 voor de pic en stand 0 voor de eprom<BR>Nu nog beeld want hij werkt nog niet maar het probleem met laden is opgelost<BR>Success smile.gif" border="0<BR>Adje laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Huidige code's krijg je met Hbemu. Deze moet je dan invoeren in Wallbanger (Hbemu afsluiten) en je hebt beeld.<P>Good luck,<BR>Chrit

Geplaatst:

Whala beeld op mijn picard 2 <BR>Ik had waarschijnlijk niet de goed filez<BR>Ik laat de pic met icprog gaat prima<BR>Daarna de eprom met pibin 1.33<BR>Draait hier nu perfect<BR>a very happy Adje

Geplaatst:

Waar kan ik die Hbemu vinden , die werkt<BR>dus samen m/e season-interface , klopt dit ?<BR>Kan iemand mij dit bevestigen a.u.b. ?! <BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>------------------<P>chipsfreak !

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.