Memphisflash Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Als ik met mijn XBox een film van mijn Dreambox stream, speelt hij hem af met Dolby Digital 5.1 ! De Dreambox laat alleen Prologic horen op deze kanalen. Rara hoe kan dat? Memphisflash
rai Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Wordt een normaal opgenomen programma van b.v. Ned 2 dan ook in DD 5.1 afgespeeld? En van welk Taquilla kanaal had je het opgenomen?
Philips Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 hoi Memphisflash, ik ga er vanuit dat je op de dreambox AC3 staat aangevinkt. Dan is dit erg vreemd. Genruik je dan dezelfde ts stream in de Xbox of heb je nog een bewerking moeten uitvoeren Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Memphisflash Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Geplaatst: 11 april 2004 AC 3 is wel aangevinkt maar deze kanalen geven normaal geen DD weg. Ik heb net ff een bestandje van NLD 3 getest (Brum, kinderfilmpje) een die is ook 5.1. Rete goed geluid... Ik heb niets bewerkt, ik stream gewoon .ts
Gast Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 de taquilla zenders zenden niet in DD uit helaas en de koisk ook niet alleen C+ sweden.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Je kunt in de Mediaplayer van de XBOX een AC3 Functie aanklikken, dan wordt alle audio als zijnde AC3 doorgestuurd.
CB1 Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Een film of serie die niet in 5.1 weggestuurd wordt kun je nooit in 5.1 beluisteren. Dit is onmogelijk. Wat wel mogelijk is is dat je xbox een signaal naar je 5.1 decoder stuurt en de kanalen opengooit. Maar dit is geen 5.1 uitzending. De kogel zal dan nooit in de ronde gaan , hoogstens van voor naar achter (mits goed stereo signaal). De achterspeakers worden gewoon gekoppeld (als zijnde pro logic signaal). Gr Cb1
PosiXX Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Het stereo / prologic signaal wordt alleen digitaal verzonden. Het zijn geen 5 gescheiden signalen, dat is niet mogelijk. De XBox stuurt alle audio als zijnde 5.1 uit mits je een digitale aansluiting gebruikt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen