Ga naar inhoud

Micronik laat geen au door op GW

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik ben eens ee het spelen gegaan met een micronik 1200s met mam 600+ & de laaste softw.<BR>Op zich een leuke tuer en met de mam 600+ 1x irdeto,1xseca, 1xci.<BR>Allen loopt loopt het geluid niet gelijk met het beeld, maar is mee te leven.<BR>Maar een ander raar probleem is dat de mic met de orginele C+ kaart netjes zijn AU doorlaat, maar met een GW niet, terwijl die gw wel op een humax,nokia enz de au doorlaat dus dus file is geschikt voor au maar niet voor de micronik blijkbaar.<BR>Nu heb ik al enkele uren lopen zoeken naar de goede oplossing maar helaas.<BR>Mischien kan iemand mijn verder helpen ik kom er niet uit.<P>Bye Thanks <BR> hobbyman@gmx.net

Geplaatst:

Hoi Appien,<P>Heel erg bedankt kan ik weer verder met de hobby, en hopen dat de micronik nu gewoon beeld blijft geven.<BR>Heb je een pm gestuurt met mijn email adres.<P>Bye HobbyMan

Geplaatst:

Ik heb nu div file's geprobeert in mijn micronik en krijg het niet voor elkaar.<BR>Alleen de org kaart krijgt de update binnen.<BR>als je wilt mag je me file wel sturen dan test ik die eens maar ben bang dat die ook niet werkt.<P>thnx satsoldier@hetnet.nl

Geplaatst:

Hoi satsoldier,<P>Dan ligt het toch niet aan mijn met de mic.<BR>Ik heb de file's geprobeert die ik heb gekregen maar die willen ook niet.<BR>Erg raar ja.<BR>De funcard2 heb ik ook getest en die gaan wel, erg moeizaam maar het gaat.<BR>Alleen op CSF komt niks binnen, ik een gw met de zelfde gegevens als die ik in de fun had gezet en jawel binnen 30 alles geupdate.<BR>Dus waarom de fun nu moeilijk doet is me ook een raadsel.<BR>Maar ik zoek verder naar files die zijn werkt wel doen.<BR>Oja software up of downgrade maakt ook niet uit.<P>Ok ik hoor graag jou ervaring of het gelukt is.<P>Bye HobbyMan

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.