Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Hi,<BR>Weet er iemand wat de oplossing is voor het foutmelding: "Writing eeprom.....Loop request1 error. Read from interface 24 Bytes, should be 32 write:0 bytes" ???<BR>Als ik de eeprom probeer te schrijven met picbined 1.32<BR>Ik ben al eeh hele tijd aan het zoeken.<BR>heeeel erg bedankt<BR>Ik gebruik piccard2 met mastera<p>[ 23-08-2001: Message edited by: or ]
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Hetzelfde probleem geldt voor de piccardII in de vp20. Krijg ook steeds foutmeldingen tijdens het proggen van de eprom waaronder degene die jij in picbined ook krijgt. Heb al verschillende progs gebruikt. Weet niks meer te verzinnen.<BR>Als je eruit bent of anderen die de oplossing weten zou ik dat gaarne weten.<P>Gr Themenk
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 hi themenk,<BR>ik denk dat ik het probleem heb gevonden (nog niet getest). het ligt aan je piccard2. er zijn verschilende kaarten op de markt waar sommige heel moeilijk te programeren zijn. het probleem komt voor met: mastera, mastera2 en bij jou dus ook Vp20, dus het ligt niet aan de type programmer. ik ga een funcard kopen, daarmee moet het lukken. <BR>succes en hou me op de hoogte<BR>groentjes
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Yoo Or,<BR>Is goed. Ik denk ook dat het aan de piccard zelf ligt. Ik zal je op de hoogte houden indien het toch nog mocht lukken. <P>gt Themenk
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Bij mij was de oplossing picbin 1.32-b <BR>Nu lukt alles behalve beeld!!<P>Staan gewoon op de duck<BR>Miscien heeft iemand 1 oplossing voor het beeld bij mij<P>Groetjes<BR>adje
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 @Adje123<BR>ik had het probleem ook met picbined 1.32b. dus daar lag het niet aan, in ieder geval bedankt.<P>@themenk, ik heb ook gelezen dat het aan je Adaptor kan liggen. er zijn mensen die dat probleem hadden en met een 15v adapter is het opgelost. ik hoor het als je het gaat proberen (of iemand anders)<BR>groetjes
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Hi,<P>Met picbined maak je alleen een bestand aan.<BR>Dit moet je laden in Wallbanger.<BR>Beeld gegarandeerd.<P>Chrit
Duwgati Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Diegenen die problemen hebben met het programmeren van hun Piccard2 met de MasterA/MasterCRD die moeten beslist eens ***geen-reclame*** 1.70 proberen. Op mijn site te downloaden en een beschrijving te vinden.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten