Ga naar inhoud


ToH 3.2 mit EMU 1.2 (by HoT)


Plepkeshenkie

Aanbevolen berichten

Zelfde problem als jhm, als ik emu + K selecteer nergens meer beeld op, ga ik terug naar alleen Kard, dan wel beeld, alleen dan geen conax of seca 2 kanalen, wat gaat er fout, heb een humax 5400Z met 2.08 erin. TOH software erinzetten ging wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik denk dat hier het probleem zit, ik zie wel links 0064, 0012,0030 ect. maar zoals jij hier aangeeft bij 0C 0d 0c is niets te zien alles is leeg. Zou de key.bin file niet goed zijn ?

Nokia 9302 S /Humax-5400Z /Dreambox7000-s Rev.4 /Gemini image /Moteck SG2100a /Sagem Sportster 1.03 RC015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ibby, we komen er steeds dichter bij. Het misverstand kan wel eens zijn bij het laden van de key. Er is een mogelijkheid om de 'load internal empty key' te laden of bij open de 'key.bin' Als ik de internal zie ik de nullen bij 0c 0d ect. Is het de bedoeling dat deze geladen gaat worden of de bin, of beide ?

Nokia 9302 S /Humax-5400Z /Dreambox7000-s Rev.4 /Gemini image /Moteck SG2100a /Sagem Sportster 1.03 RC015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij misschien hoe ik een provider kan toevoegen bij 'DSR 9500 EMU Ed27D for Humax.exe'?

hex2bin lukt niet, en s*f*c*m pakt hij ook niet.

 

Ik heb het zelf al gevonden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was wat ik steeds doe (de bin fil laden) en write maar als het dan niet werkt ga je van alles proberen. Ik zal ook eens de hdf file opnieuw laden en an eens weer kijken. Alvast bedankt voor de hulp hopelijk gaat het nog werken.....

Nokia 9302 S /Humax-5400Z /Dreambox7000-s Rev.4 /Gemini image /Moteck SG2100a /Sagem Sportster 1.03 RC015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij, en vermoedelijk ook wel bij andere knutselaars werken naast de Taquilla's, Galavision, Barca TV, Real madrid TV. Oorzaak op dit moment, althans bij mij, onbekend.

Snelheid is soms zéér laag. Ik blijf aan 't stoeien. Kan ik ook geen "streken" uithalen. Iedereen weer blij.

 

Greetz

 

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Ibby,

dat heb je he als je met een reply bezig bent en dan even wat anders moet gaan doen. Er is ook al een Xamuh ECM aanpassing en een nieuwe bin file in omloop.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...