Josje01 Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Hallo, ik had een tijdje geleden een webside gevonden waar bijna alle CI cams met duidelijke foto op stonden als je met je muis erop wees kwam er te staan tricks and soft of zo iets dergelijks ook is hier allerlei software te downloaden voor allerelei cams met goede uitleg. Wie weet welke site ik bedoel, is geen prijsvraag , maar ik kan de site helaas niet meer vinden , had hem in mijn favorieten staan maar na een crasch natuurlijk alles kwijt. Wie is zo vriendelijk me hem te mailen. Dan een tweede vraag , kan op een Alphacrypt CI cam ander soft op??? Greetz:Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Bigfoot Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 http://www.lefdata.com/satellite/cam/ci.html Dat is em
Josje01 Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Geplaatst: 11 april 2004 Bigfoot bedankt, is wel ook zo een site maar toch bedoel ik nog een andere. Als je je die nog herinnerd ook graag Thankx and Greetz;josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
hvdh Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Ik heb bij toeval die site die je zoekt met "Tipps und Tricks" gevonden! Zie PM. Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen