Ga naar inhoud

ST3.2 en Subtitles

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met het SF3.2 Team Image is het mogelijk om 'setup' en 'external addons' subtitles te installeren.

Nu wil ik NL ondertiteling hebben op de Taquilla kanalen. Hoe gaat dit in z'n werk? Ik heb al wat zitten stoeien maar ik kom er niet achter hoe ik de gedownloade subs kan weergeven!

Groeten......

PS. Ik heb achteraf nog wat draadjes gevonden op het forum welke ik meteen ga bestuderen. Dus aub niet meteen beginnen te blaffen over de zoekfunctie!

Geplaatst:

probeer het progje dreamsub eens.Daarmee kan je de ondertitels

naar je dreambox ftp'n.

Gr birddog

Geplaatst:
Citaat:
Met het SF3.2 Team Image is het mogelijk om 'setup' en 'external addons' subtitles te installeren.

Nu wil ik NL ondertiteling hebben op de Taquilla kanalen. Hoe gaat dit in z'n werk? Ik heb al wat zitten stoeien maar ik kom er niet achter hoe ik de gedownloade subs kan weergeven!

Groeten......

PS. Ik heb achteraf nog wat draadjes gevonden op het forum welke ik meteen ga bestuderen. Dus aub niet meteen beginnen te blaffen over de zoekfunctie!

als je wat wijzer ben geworden wil ik het graag weten
want de subs krijg ik wel aan de gang maar is in het pools
en deze taal begrijp ik niet
groeten cor
Geplaatst:

Ik ga er meteen mee aan de slag.

Jammer dat de Dr. Tic plugin niet in het engels of nederlands is trouwens.

De eerste poging om de ondertitels eronder te plakken is helaas mislukt. Ga er nog even mee verder expirimenteren.

Groeten......

Geplaatst:

Ik kom er niet uit!

Heb subs binnen gehaald van Johnny English met sub extensie. Deze heb ik via dreamsub04 op de box gedumpt.

Wanneer ik nu de plugin activeer wordt de standaard drtic.dtc file geladen.

Helaas krijg ik iedere keer dezelfde foutmelding...iets met als tekst CHYBA.

Wat doe ik fout?

Geplaatst:

kan zonder hardshijf een drtic gebruiken en waar moet de drtic plaatsen in welke map en de sub?

Geplaatst:

Er is wel degelijk een engels versie besckikbaar drtic-1.7

deze moet je met ftp en een telnet sesie instaleren.

P.S als je een image van SF-team gebruikt dan wordt je via de addon naar een Poolse ondertitteling verwezen.

Er op zetten b.v met dreamsub werkt goed.

Via homepage van Dreambox.Sjerom.Com is het allemaal prima te volgen

Geplaatst:

Ok ....we zijn weer een stapje verder. Heb nu netjes de engelse versie erop staan. Hierdoor wordt de error melding ook wat duidelijker.

'Wrong Subtitles file format!'

Ik weet niet of het toegestaan is om subs in een bijlage op het board te zetten??. Ik ben benieuwd wat er nu precies loos is met dit bestand.

Groeten......

Geplaatst:

Opgelost!!

Ik heb dit nog nergens gelezen maar hetvolgende is het geval:

[JRT2: 863 0]

{0}{500}Dummy Line

{2171}{2239}De Heckler & Koch G-36.

Boven staan de eerste 3 regels uit het dtc bestand.

De 2de regel MOET erin geplaatst worden anders gaat eea niet werken. De sub moet nml. beginnen met een 0 waarde!!

Ok that's it hopelijk zijn anderen hiermee geholpen.

Groetjes.....

Geplaatst:

Gebruik de laatste DreamSub (versie 0.41). In de Options onder het tabblad Format kun je de opties 'DTC2 Format' en 'Use original filenames' vinden, vink deze aan. Onder het tabblad General dien je onder 'Remote File' de lokatie aan te geven waar de ondertitels op de dreambox staan. Kijk even met een FTP programma waar de link /var/tit naartoe wijst. Als /var/tit een directory is kun je /var/tit/drtic.dtc ingeven, op USB is het iets als /mnt/usb/local/tit/drtic.dtc.

Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.

Geplaatst:

Dit werkt bij mij ook:

[JRT2: 496 0]

{2365}{2390}Stop daarmee !

{2394}{2429}Ben je gek ?

{2439}{2465}Kom terug binnen !

Werkt dit bij jou niet?

Geplaatst:

JRTversion: number_of_subtitles_in_file time_offset ]

version - 1 Drtix 0.1-0.8, 2 Drtic 0.9 or better

The first frame must be always 0. The time offset allows you to change position in movie.

Dit heb ik van de Drtic homepage. Na de aanpassing werken de subs prima. Het eerste frame moet altijd op 0 beginnen!!!

Groeten.....

PS. Wanneer het frame bij mij niet op nul start werkt het dus niet!

Geplaatst:

Het blijft vreemd dat het bij mij met Drtic 1.7 wel goed werkt. Ik zal DreamSub binnenkort aanpassen en de eerste regel op 0 zetten. Bedankt voor de tip!

Geplaatst:

Ik vind het vreemd dat er niets over terug te vinden is op het forum. Ben wel blij dat ik er verder op eigen kracht achter ben gekomen.

Als je wat getest wil hebben weet je me te vinden!

Groeten,.......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen