Ainacs Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Kan iemand mij vertellen wat voor software er in een Nextwave ontvanger zit?
pa3fat Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Ligt en beetje aan het model dat je hebt. In de oude zit volgens mij iets standaards als Ucas 1.4.7. (was destijds nogal snel met hem op penta 1.11 te zetten). In nieuwe modellen (oranje doos) zit standaard Ucas 3.0. Je kunt met funcard upgraden naar MR1.080 (seca2 op astra open, excl Canal+ NL en nog iets meer wat nog niet wil) Of Penta 1.20 erin en met een funcard ongeveer hetzelfde zien als met MR. Voordeel van MR is dat updates vaak automatisch binnenkomen en je dus niet om de zoveel tijd je funcard moet upgraden. gr ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Je pm staat uit, maar kijk eens op m(censuur)y.com/nextwave.htm (Er zit helaas een italiaanse shop achter, dus de link mag niet vermeld worden)
Ainacs Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Geplaatst: 12 april 2004 Bedankt voor je antwoord. Het ding is vrij nieuw en er kan zelfs een extra cam in. Mvrgr
Ainacs Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Geplaatst: 15 april 2004 Nee, ik woon tussen Oss en Den Bosch. Ik bewerk alleen Philips voor vrienden en bekenden, maar nu heeft er een zich zo"n Nextwave aan laten praten en komt bij mij met de vraag wat er eventueel mee kan . Ik moet dus aan de weet zien te komen welke software ik er in moet zetten. Dit onderwerp had ik eigenlijk in een ander hoofdstuk moeten zetten, maar als jij mij verder kunt helpen, graag. Mvrgr Ainacs
Gast Geplaatst: 16 april 2004 Geplaatst: 16 april 2004 Als je nu je pm aan zou zetten dan kon ik wat links mailen. Maar in je profiel stond een naam en in Oisterwijk had iemand jouw naam zodoende. Je mag ook in je profiel een emailadres zetten. Maakt communiceren wat makkelijker.
Ainacs Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Geplaatst: 18 april 2004 Hallo Kimble Ik heb inmiddels mijn pm aanstaan. Ik dacht dat die automatisch aanstond. Het gaat om een Nextwave 2500. Ik ben gisteren bijdeze kennis geweest en heb een monoblock gemonteerd. Viel niet mee deze aan de praat te krijgen, maar het is gelukt. Als je wat voor me hebt, graag !! Mvrgr Ainacs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen