Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Tukker1,<BR>Daar heb ik al lang met smart op zitten wachten. Eerst zou in CW-1.60 al een interne loader komen, toen werd dat uitgesteld. Maar als ik je goed begrijp is nu dus 1.70 gearriveerd en klaarblijkelijk met die loader erin.<BR>Mag ik vragen waar je 'm gedownload hebt?

Geplaatst:

@duwgati<BR>als ik dus daarna weer op verify druk, geeft hij Success (verify). De read gaat ook goed, er staat alles in de eeprom heb ik het gevoel.<BR>p.s. welke 502 setje gebruik je eigenlijk, ik heb dat van satdudez in gebruik. Ik ga maar ook eens dat van onze kwakkie proberen<P>@tukker1: p.m. me ook effe aub die link waar je dat proggie gestofzuigt hebt. Maar is dat proggie ook te gebruiken voor een mastercrd, of alleen maar voor een mastera? Ik kan me heel vaag iets herrinneren dat het voor een bepaald type programmeer apparaatje was...<P>Probleem is dus nog steeds niet opgelost.<P>greetz<P>Jonas<P>Zou het dan toch nog een mooie dag worden vandaag????<p>[ 26-08-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

@Jonas,<BR>Ik heb 4 verschillende file-sets geprobeerd. Daarom ben ik ervan overtuigd dat het daar niet aan ligt. Althans niet bij mij.<BR>Wat ***geen-reclame*** betreft, de versie 1.60 werkt probleemloos met de MasterCRD 1 en 2. Alleen die verrekte loader ontbreekt in 1.60.<BR>Ik ben al een hele tijd lang al mijn links dagelijks aan het afsnuffelen op zoek naar een nieuwere versie. Ik wist dat ie er elk moment moest aankomen. Nou is ie er blijkbaar, alleen heb ik 'm nog niet gevonden. Dus het wachten is op een PM van Tukker1.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Duwgati ik zag dat er al een link geplaatst is. Ik heb jou een andere link per PM toegemaild.<BR>Doe mij een plezier test de kaart en geef je bevindingen door via het net op per PM.<P>Tukker1

Geplaatst:

@Petertje Blauw,<BR>Ik heb 'm gedownload en het maakt alle beloftes waar. Schrijft meteen, zonder enig probleem mijn silvercard vol en het werkt ook prima. Net zo simpel als Chipcat.<BR>Kan ik morgen de ***geen-reclame*** pagina weer terugzetten op mijn site. Die had ik (ietwat voorbarig) al met 1.60 gemaakt, maar nu in 1.70 werkt de loader dus echt.<BR>Ik ben weer een gelukkig man laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>@Tukker1,<BR>Je PM komt net binnen, bedankt!<P>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Yes, Yes en nog eens Yes<P>eindelijk, het werkt met ***geen-reclame*** 1.70.<BR>Ik moet zeggen dat dit een keurig proggie is waar heeeeel veel mee gedaan kan worden.<P><BR>Ik ben dus net als duwgati ook weer een gelukkig mens.<BR>Maar waarom het met picbined en icprog niet heeft gewerkt is nog altijd een vraagteken.<P>Ik kan nu eindelijk eens wat gaan testen met de zapping tijden, en de fun3in1 en de ds9 silvercard eens gaan vergelijken.<P>Bedankt allemaal voor de medewerking, en dat ***geen-reclame*** proggie is echt een aanrader hoor!<P>greetz <BR>Jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Ik heb ze hier allebij geoon goed draaien<BR>niks mis mee die siverkaart <BR>Raar????<P>Adje

Geplaatst:

Freek, krijg jij net zoals ik kippeNvel als je dit zo ziet gebeuren?<BR>Als al die breinen zo bij elkander komen om het probleem te tackelen alla Jaap Stam (die stumperd verraden door die vuile F~ckuson).<P>Wat kan de menselijke geest weerstaan?<BR>NIETS DUS<P>hehehehe tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0 <P>Coglio<P>Ps. Euhh, doe mij maar zo'n Silvercard. Gewoon een kwestie van tijd dus.

Geplaatst:

de silvercard werkt goed ..<BR>zeker in combinatie met ***geen-reclame*** 1.7<BR>alleen krijg ik de nederlanders niet werkend<BR>grtz marc. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.