Ga naar inhoud

Dreambox rev4 EN rev3 te koop. Hoe zit dat ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Duistland kun je op dit moment kiezen uit een dreambox dm7000 rev4 of dreambox dm7000 rev3. Rev3 is goedkoper dan rev4 (Zoek oa. in google op Dreambox rev4 rev3). Rev3 is goedkoper dan rev4. Beide hebben zouden een oranje display hebben en rev4 een "sterkere netvoeding", rev3 een "verbeterde netvoeding". Zijn er op dit moment 2 soorten dreamboxen dm7000 tegelijk in omloop (rev4 en rev3)???

Weet iemand iets meer hierover? Hoe kunt je zien of je een rev3 of rev4 versie voor je hebt?

Geplaatst:

Ik heb Rev.4. Is niks duurder dan de 3. Ik kon kiezen. waren dezelfde prijs. Rev.4 heeft volgens mij een andere AB. Ik kan wel een fotootje maken van de voeding. Zitten dikkere diodes in en een extra condensator.

Jeffrey

Bew: Zie bijlage voor foto

post-1306-1318257927,3774_thumb.jpg

Geplaatst:

Mooie foto! Dat is pas scherp!!!

In een andere posting ("dreambox problemen met beeld")zeg je dat je versie 41xxx hebt. Is dit het begin van het serienummer?

Heb je hem in Duisland of in Nederland gekocht? Ben nl benieuwd of hij in Nederland al geleverd wordt!

Geplaatst:

Dit is het begin van het serienummer (eerste 2 letters). Ik heb hem gewoon in Nederland gekocht voor € 335,- Ik heb evt. nog een foto van het hele moederbord.

Groeten Jeffrey

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen