Gast Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Ik heb mijn P4 vandaag opnieuw geinstaleerd met Windows Xp Pro Tevens heb ik alle beschikbare updates van microsoft binnen gehaald. Mijn Pc reageert nu bijzonder traag Opstarten van programma's over schakelen naar andere programma's is allemaal erg traag. Weet iemand waar dit aan kan liggen Het systeem is nog nooit zo traag geweest
Gast Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Klinkt misschien gek maar heb je de drivers van de videokaart al geinstalleerd??
Gast Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Ja alles netjes geinstalleerd ook alle drivers Ik zelf denk dat een van de update van Microsft dit veroorzaakt. Maar welke
Duikertje Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Als ik alles opnieuw heb geinstalleerd dan defragmenteer (of speeddisk) ik de gehele boel en dan draait het als een zonnetje. Misschien is dit een idee om te proberen.
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Ooit heb ik tegengekomen/gelezen dat een bepaalde 'microsoft update' een vertragend effect had op de pc...alleen weet ik niet exact meer welke deze was!
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Het zou om deze Hotfix 811493 gaan, die een ernstige vertraging van je systeem veroorzaakt !
JaNuZz Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 En check ook of je drivers van de fabrikant installeerd ipv de standaard microsoft drivers (vooral chipset!/ busmastering) deze kunnen ook bijzonder vertragend werken daar ze gebouwd zijn op compatibiliteit ipv performance Suc6, Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen