Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Hallo, Ik heb een rar file (film) en kan deze niet uitpakken omdat deze groter is als 4 gig en kan alleen onder ntfs . wie weet de oplossing gr peter
Crest Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Hoe groot is je harddisk en wat voor besturingssyteem heb je?
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Hallo Crest Ik heb win xp prof en drie hdisk 2 maal 80 en 1 maal 200gig ik heb er een met twee parities te weten voor win xp in ntfs en de ander fat 32 de andere hardisks zijn volgens mij fat 32 maar weet dat niet zeker. gr peter
Crest Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Ik raad je aan de schijven die nog niet NTFS zijn te converteren naar NTFS door in een DOS venster het bijvoorbeeld het commando: convert e: /fs:ntfs /v e= de betreffende schijf. v= alle berichten worden tijdens de conversie weergegeven fs= filesystem Kijk bij start onder "help en ondersteuning" en zoek naar "convert". Converteren gaat zonder dataverlies! Een schijf groter dan 8 GB in Fat32 is zeer onvoordelig. Je hebt een hoop schijfverlies zo. Succes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen