Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Nu heb ik een mailtje terug gekreegen dat de oudere programatuur van de matix module wel met een edison ontvanger werkt heben jullie daar ervaring mee? En ze willen hem ook wel ruilen met een X cam is dat verstandig ik heb er geen ervaring mee,kan deze het zelfde als een matrix reloaded cam?
Fredo Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 dat is heel verstandig een xcam is namenlijk duurder gemiddeld 20 euro en die kan ook free x kijken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 en op die x cam kan daar dezelfe programatuur op????? ik was al blij dat ik de matrix cam kon programeeren. heeft hij wel dezelfde mogelijkheden??? en kan ik hem ook met een aantal fun kaarten opwadeeren?
Fredo Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 als je hem ruild vraag er gelijk bij de progger dan kun je alles als je dan €10,00 bij moet leggen ben je nog goed uit Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen