Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een programma waar ik de goldwafer kaarten mee kan proggen samen met mijn Mastera<P>Weet iemand er een paar?<BR>Chipcat werkt niet bij mij krijg steeds een foutmelding bij het opstarten en met ic-prog kan weet ik niet hoe het werkt omdat hij ieder keer zegt rest card failes<P>Of heeft iemand een goed handleiding voor me om een GW kaart met de mastera te proggen?<P>ALVAST BEDANKT!!!

Geplaatst:

Ik heb hier nog een Gold-progger liggen...ideaal voor Goldcards...lekker simpel.<BR>Ik wil 'm wel ruilen met je Mastera.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb ook een mastera en gebruik chipcat v2.2 en het werkt als een tiet geen enkel probleem wat voor fout geeft je computer als je het prg opstart ????

Geplaatst:

de fout die het programma aangeeft is:<BR>Het programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en zal worden afgesloten!<P>Je kent dat zo standaard windows 98 SE fout<BR>Ik heb ergens anders als een topic daarover lopen, maar daar zeiden ze dat het een fout *.ini bestand was van het programma<P>Waar kan ik versie 2.2 vinden dan?<BR>En ***geen-reclame***?

Geplaatst:

Aan de rating te zien post je wel veel, maar aan de vragen te zien gaat het lezen je wat moeilijker af laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>Klik hierboven maar eens op mijn homapage-ikoon. Je zult versteld staan hoe simpel het is om aan goede software te komen laugh.gif" border="0 <BR>Suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

Ja Duwgati ik ken je site wel hoor!<BR>Maar de software die je daar aan bied werkt ook niet als ik ze bij jou afhaal.<BR>maar niet getreerd ik heb windows vandaag opnieuw geinstalleerd en ik zal hem wel weer downen!

Geplaatst:

Ik heb Chipcat gedownd maar ik krijg nog steeds die ver***te foutmelding!<P>Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem want ik heb heel lovende dingen gehoord over Chipcat

Geplaatst:

Download ***geen-reclame*** eens en probeer het daar eens mee. ***geen-reclame*** is in ieder geval wat minder moeilijk met verschillende windows versies.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:
rolleyes.gif" border="0 Hoi probeer maar eens met chipcat 2.3 bij mij werkt die als een trein ik gebruik win 2000.<BR>Met de 2.2 versie kreeg ik ook een fout melding van windows gewoon 2.3 proberen en icprog werkt ook bij mij alleen moet je in de instellingen hem op 6 mhz zetten inplaats van 3.5 mhz anders doet hij het niet verder kan ik alle kaartjes geprogammeerd krijgen de pic,gold en jupiter kaartjes alles loopt lekker probeer maar eens .<P> groetjes wink.gif" border="0
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.