Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Ik ben op zoek naar een programma waar ik de goldwafer kaarten mee kan proggen samen met mijn Mastera<P>Weet iemand er een paar?<BR>Chipcat werkt niet bij mij krijg steeds een foutmelding bij het opstarten en met ic-prog kan weet ik niet hoe het werkt omdat hij ieder keer zegt rest card failes<P>Of heeft iemand een goed handleiding voor me om een GW kaart met de mastera te proggen?<P>ALVAST BEDANKT!!!
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Ik heb hier nog een Gold-progger liggen...ideaal voor Goldcards...lekker simpel.<BR>Ik wil 'm wel ruilen met je Mastera.<P>
maveric Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 ***geen-reclame*** werkt lekker eenvoudig maar chipcat ook wat voor foutmelding krijg je trouwens
maveric Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 kijk trouwens eens bij duwgati zijn uitleg pagina wordt alles nauwkeurig uitgelegd zeer leerzaam!
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 ik heb ook een mastera en gebruik chipcat v2.2 en het werkt als een tiet geen enkel probleem wat voor fout geeft je computer als je het prg opstart ????
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 de fout die het programma aangeeft is:<BR>Het programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en zal worden afgesloten!<P>Je kent dat zo standaard windows 98 SE fout<BR>Ik heb ergens anders als een topic daarover lopen, maar daar zeiden ze dat het een fout *.ini bestand was van het programma<P>Waar kan ik versie 2.2 vinden dan?<BR>En ***geen-reclame***?
Duwgati Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Aan de rating te zien post je wel veel, maar aan de vragen te zien gaat het lezen je wat moeilijker af <BR>Klik hierboven maar eens op mijn homapage-ikoon. Je zult versteld staan hoe simpel het is om aan goede software te komen <BR>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ja Duwgati ik ken je site wel hoor!<BR>Maar de software die je daar aan bied werkt ook niet als ik ze bij jou afhaal.<BR>maar niet getreerd ik heb windows vandaag opnieuw geinstalleerd en ik zal hem wel weer downen!
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ik heb Chipcat gedownd maar ik krijg nog steeds die ver***te foutmelding!<P>Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem want ik heb heel lovende dingen gehoord over Chipcat
Duwgati Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Download ***geen-reclame*** eens en probeer het daar eens mee. ***geen-reclame*** is in ieder geval wat minder moeilijk met verschillende windows versies.<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Hoi probeer maar eens met chipcat 2.3 bij mij werkt die als een trein ik gebruik win 2000.<BR>Met de 2.2 versie kreeg ik ook een fout melding van windows gewoon 2.3 proberen en icprog werkt ook bij mij alleen moet je in de instellingen hem op 6 mhz zetten inplaats van 3.5 mhz anders doet hij het niet verder kan ik alle kaartjes geprogammeerd krijgen de pic,gold en jupiter kaartjes alles loopt lekker probeer maar eens .<P> groetjes
Aanbevolen berichten