Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand of de piccardII in SMD uitvoering is te proggen met een JDM of moet je dan de eeprom eraf kunnen halen.<P>Groetjes M EN M frown.gif" border="0

Geplaatst:

je moet dan de eprom er af kunnen halen<BR>volgens mij, want ik heb het geprobeerd en<BR>het lukt mij niet om zonder de eprom eraf<BR>te halen de kaart te proggen.

Geplaatst:

Mm raar ik heb er zo 1 lukt prima met un jdm progger de eprom laad ik met picbin zonder loader<P>Greetings<BR>Adje

Geplaatst:

Hallo,<P>De PICCard 2 is de eigenlijke opvolger van de bekende goldwafer kaart. Een goldwafer is niet te programeren met een JDM programmer Dus, deze kaart is in SMD techniek uitgevoerd. Hij heeft de 16F876 processor en de 24C64 EEProm. Meer geheugen en een snellere processor dan de goldwaver. <BR>je kan hem programeren met een masterCRD programmer.<P>Greetings Admirals

Geplaatst:

@ m&m<P>Is wel degelijk met een jdm te proggen de smd uitvoering, heb hem zelf hier geprogt zonder al teveel problemen pic 16f876 en eeprom 24lc64 en zoals Adje reeds melde het kan zelfs zonder loader.<P>Succes,<BR>exDumber

Geplaatst:

alleen die creditcard formaat is niet met een jdm te doen.<BR> laugh.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Dextron:<P>Waar is die "creditkaart" piccard2 dan wel <BR>mee te proggen?<BR>Krijg het zelf niet voor elkaar met Phoenix/Jdm.<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Met ***geen-reclame*** 1.70 te downloaden o.a. bij Duck<P>P.S. vergeet niet Eeprom aan te vinken rechtonder in ***geen-reclame***

Geplaatst:

Hallo,<P>Waar is die "creditkaart" piccard2 dan wel <BR>mee te proggen?<BR>Krijg het zelf niet voor elkaar met Phoenix/Jdm.<BR>Ideetje?

Geplaatst:

De pickaart 2 is wel degelijk te proggen met een JDM zonder dat de ic's erf moeten<P>Gebruik gewoon ICprog 1.04 en zet harware instelling op 4 ms.<BR>Dan prog eerst de loader in de 16F876 vervolgens de Hex file in de 24C64 en dan terug de Pichex in de 16F876 . En voila.<P>Ik heb het net getest en zonder probleem.<BR>groeten

Geplaatst:

Hallo allemaal bedankt voor alle antwoorden<BR>ik heb mijn piccardII met succes geprogd met ic prog1.04 en mijn JDM maar (ALTE2)ik heb het gewoon zo gedaan zonder loader,werkt perfect met de 3.2patch van IVAN klasse werk <BR>die patch loopt als een trein met de ds9502.<P>Iedereen veel kijkplezier groetjes M EN M! wink.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb nou een andere versie in mijn handen gekregen.<BR>alleen de pic is anders.<BR>deze is 16F628 ,de eprom is het zelfde als die andere.<BR>die ander zoals gezegd hier ,is gewoon met een jdm te proggen.<BR>maar met deze is de pic niet te doen.<BR>weet iemand hier een antwoord op.<BR> confused.gif" border="0

Geplaatst:

creditkaart piccard2 doet het prima op dezelfe manier als de smd uitvoering<BR>Adje

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.