Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Wat ik ook doe, krijg altijd de melding " Wrong subtitles file format" ik heb de Rudream van 270104 erin. ik heb ook al die nul regel ingevoegd maar nog steeds niks. ik zie wel het bestand 25th Hour.dtc wat ik geupload heb.
Freeangel Geplaatst: 29 april 2004 Geplaatst: 29 april 2004 Heb ik ook al diverse keren gehad. Gewoon ff een ondertiteling van een andere maker proberen totdat je er 1 hebt die wel werkt I had a dream, and now it has become reality
TCDD Geplaatst: 29 april 2004 Geplaatst: 29 april 2004 DreamSub 0.5 haalt lege regels uit de ondertitels, dat lost een hoop problemen op. Om welke ondertitel gaat het trouwens, kun je een URL geven? Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.
Gast Geplaatst: 30 april 2004 Geplaatst: 30 april 2004 Citaat: DreamSub 0.5 haalt lege regels uit de ondertitels, dat lost een hoop problemen op. Om welke ondertitel gaat het trouwens, kun je een URL geven? waar ik mee getest had was 25Hour.
TopMusic Geplaatst: 30 april 2004 Geplaatst: 30 april 2004 Je kan ook de Jdr-tic uitvoering proberen (java versie) die daar op de site staat, daar heb ik tot op heden nog geen last mee dat de ondertiltels een fout aangeven. VU+ Duo 4K SE DVB-S2X FBC, 320Gb Hdd, VTi 15.0.3 Stable. ChannelMaster 1.0m offset - Inverto Ultra Black Twin, 18"Act(RVS) + V-Box2 Wavefield T90, 12x Lnb (39East - 5West)Maxim64 Multibeam 80cm 3x lnb (East 13, 19.2, 23.5)
TCDD Geplaatst: 30 april 2004 Geplaatst: 30 april 2004 Als ik bij Divx zoek op '25', de bovenste ondertitel kies en upload naar de dreambox krijg ik geen foutmeldingen. Welke Drtic gebruik je? Heb je nog iets veranderd in de opties onder Format? Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen