Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 ik weet niet of dit mag maar ik doe het toch!!<P>ik heb 2xgold en 2x pic2 kaartjes bij een "Duitse" adverteerder besteld voor fl 200,-ink. dacht ik.<BR>maar ik schrok van de rekening (fl 300,-)<BR>verzend kosten en Belasting,het is dat je het maar weet! <BR>gr. Doe er je voordeel mee!!!!
Chismaneric Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 f200 lijkt me al behoorlijk aan de dure kant.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 zijn de spullen onder rembours verstuurd?<BR>Dan gooit de PTT er een behoorlijk bedrag boven op om de kosten te dekken. Is al sinds 1 maart van kracht deze maatregel. stuurde zelf een programmmer terug naar visoduck daar deze stuk was. het koste me eind februari NLG 7,- om de programmer daar te krijgen via de post. Deze werd binnen 2 dagen omgeruild voor een nieuwe daar ik nog garantie had. Deze firma stuurde hem weer onder rembours terug. tot mijn verbazing was ik nu de gene die de rembours kosten moest betalen en niet zoals voorheel de afzender.<BR>Advies is niet in het buitenland te bestellen en laten verzenden onder rembours.<BR>MJ
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Klopt, als je iets onder rembours in het buitenland besteld komen er fl.53,= aan duane kosten over het rembours bedrag heen.<BR>Weer zo'n nieuwe EU regel.<P>WaferJo.
Toxic Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 En dat noemen ze Europa Een...<P>Tot nu toe is alles alleen nog maar duurder geworden met dat hele Europa. 't Is een schande! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Ben ik het toch niet helemaal mee eens.<BR>Heb al twee keer de Makinterface in Duitsland besteld en als je het gewoon via de bank in euro,s betaald is het in een week gepiept, sneller dan een hoop Nederlandse leveranciers. Moet uiteraard wel een beetje opletten dat je wel bij een beetje bedrijf je centjes stort.Nog een reden dat ik dit berichtje plaats is dat ik nog geen enkel berichtje heb gelezen met gebruikers van deze interface, zelf gebruik ik deze al anderhalf jaar en een kennis van mij nu ook, naar zeer grote tevredenheid, werkt met alle programma,s alleen jammer van de jumpers.<P>Gr. Sjeffie
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 <BR>Whaaaw 300,- (?) voor vier kaartjes !?<BR>En dat terwijl de "Golds" nu voor 25,-(!)<BR>te koop zijn !!!<BR>Wat de introductie van een nieuwe kaart al niet teweegbrengt !<BR>Hoeveel kost dat nou feitelijk om zo'n <BR>kaartje te produceren ???<BR>Volgens mij word er hier nogal een pak aan<BR>verdient ! En hier zijn nog helemaal geen<BR>auteursrechten mee gemoeid zoals bij audio-<BR>cd's en andere ! <BR>Volgens mij gaat dit alllemaal richting <BR>afzetterij !!! <BR> <P>----------------------<P>chipsfreak !
Aanbevolen berichten