Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Bij mij alle Taquila's / RealMadrid en Barca weg!!! Wie kan ze nog aan?
Frans.W Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Ik niet, heb nieuwe emu erin gezet met ab, heeft niet geholpen. Vraag: onder welke prov. draait Taq? Is dit S2 Tele+ ? Groeten,Frans.DB8000 DB800 Pli Jade3, Draaibaar, 4k Sony 65 inch.
guykers Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 @ allen we weten nu dat de taq de codering aangepast hebben. liever geen berichten meer hierover, anders gaan meerdere forums dicht, net zoals Conax, Nagravision we horen wel wanneer er weer iets extra te kijken is dmv nieuwe FW of via downloader. greets guy nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 13 april 2004 Geplaatst: 13 april 2004 Citaat: Ik niet, heb nieuwe emu erin gezet met ab, heeft niet geholpen. Vraag: onder welke prov. draait Taq? Is dit S2 Tele+ ? Ben ik ook wel benieuwd naar... GRTZ, SV2k
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen