Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<BR>ik heb me zo een silvercard aangeschaft en deze is fantastisch de zapsnelheid is stukken beter maar ik vind dat ze onstabiel is voor ze te proggen,ik gebruik een mastera 1 en ***geen-reclame***.Als ik ze wil proggen moet ik net als het progje vraagt om de mode te verzetten enteren en tegelijk de mastera op de mode zetten bv. 0 of 2.Dan gaat het goed,anders kreeg ik altijd fouten.Weet iemand de oorzaak of indien een oplossing daarvoor post het maar.Dan kunnen onze vrienden er nog iets van opsteken.<BR>THNX shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<BR>heb zelf ook een silvercard.<BR>deze zonder probleem geprogd met<BR>***geen-reclame*** 170 ,deze heeft een ingebouwde<BR>loader.<BR>werkte direkt in mijn 9500 met amon 2.2 omgebouwde cam.<P>groeten

Geplaatst:

Hi,<BR> laugh.gif" border="0 Ik heb nogmaals de silvercardc geprogd en het lukt de eerste maal dat een loader wordt geprogd en ook de eeprom en dan als hij de pic wil laden lukt het niet meer.Daarna lukt niets meer en na verloop van tijd kan ik dit nog eens proggen.Hetgeen wat ik dan doe is de pic met icprog proggen.<BR> shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Hi,<BR>bij mij lukt het proggen van de pic en de eeprom met ***geen-reclame*** 1.70 in een keer.<BR>Eerst word de loader geladen, dan moet je de mode van de progger omzetten, dan de eeprom, en dan weer omzetten, en dan word de eeprom file geladen.<BR>Heb je wel het juiste setje, je moet namelijk allebij(!!) de files eerst inlezen (bij 1) en bij 2), en natuurlijk het eeprom kastje aanvinken.<BR>Ik vind het weer een raar geval, dat het bij enkele mensen wel werkt, en bij andere weer niet.<P>Het enige dat ik kan verzinnen is de voedingsspanning van de progger. Ik heb een mastercrd, en heb er 15 volt op zitten, no problems!!<P>p.s. ik gebruik het setje van duck fun3in1.<P>greetz<P>Jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Hoera laugh.gif" border="0 eindelijk gelukt<BR>na een week klungelen is gelukt om de Zilverkaart te proggen met 1+4 met ***geen-reclame*** 1.7 en de mastera 1.<BR>alle problemen die mede proggers hebben meegemaakt heb ik op mijn scherm zien verschijnen,alle mogelijke programma,s heb ik geprobeerd.<BR>Het enige waar je op moet letten is het vinkje bij eeprom en dit in config weg saven en dan is het een eitje.<BR>ps. in de zilverkaart pic file (bij Duck) zit een fout (het program ziet niet de juiste pic).<BR>Ik ben wel gelukkig smile.gif" border="0 toch werkt de Fum kaart sneller in mijn humax 5400 ook zonder enig probleem.<P>groeten

Geplaatst:

Hi,<BR>ik heb mijn voeding zonet nagemeten en ik heb 9v,ik dacht dat een mastera 12v nodig had?De voeding heb ik bij de mastera bij gekregen. confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.