Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neen deze werkt op de hummie gepatchte interne cam of de nokia's 9500/9800 die gepatcht(omgebouwd) zijn of een irdito 4.7 module maar dat weet ik niet zeker<BR>Op de humie 5400 gepatch werkt het wel dat weet ik zeker<BR> laugh.gif" border="0<p>[ 04-09-2001: Message edited by: MaRRaD ]

Geplaatst:

He jongens,<P>Werkt de piccard2 (silvercard) ook op een<BR>seca doos??<BR>Heb een paar keer geprogd maar doet niks in<BR>mijn asscom doos.

Geplaatst:

De silvercard (pic16f877) werkt wel op een secadoos, bij darksat op de site staat een hex die je in de silvercard kan proggen waarmee een orgineel secakaartje valt na te maken. Het is wel een beetje omslachtig maar goed te doen, je moet het kaartje nadat je het hebt geprogt aan de praat maken met MKF4

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Duck:<BR><STRONG>De silvercard (pic16f877) werkt wel op een secadoos, bij darksat op de site staat een hex die je in de silvercard kan proggen waarmee een orgineel secakaartje valt na te maken. Het is wel een beetje omslachtig maar goed te doen, je moet het kaartje nadat je het hebt geprogt aan de praat maken met MKF4</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Ok Duck dat weet ik dan ook weer.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

En (ook niet onbelangrijk) de Zilvercard is sneller dan een GW. laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.