xinetic Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Ik heb een aantal goldcards waarvan de pic16f84 niet meer geprogrammeer kan/wil worden en ik krijg er de volgende melding van "programming failed at Code address 0000h" (icprog1.04). Misschien is het toeval, maar dit probleem is gekomen nadat ik "ChipcatV2.3" en/of "CardwriterV1.70" heb gebruikt. Ik heb ergen gelezen dat je het met probleem met "icprog1.04" opgelost zou kunnen worden, maar mij is het nog niet gelukt. Maar ik denk dat de pic-jes in de goldcard gewoonweg defect zijn......................<P><BR>normaal gebruik ik de programma's "Pic24c13.exe" & "Winphoenix.exe"<BR>en een "Ludipipo" & "Phoenix" programmer<BR>en als os win98/ME<P>en heeft altijd goed gewerkt....<p>[ 04-09-2001: Message edited by: xinetic ]
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 inderdaad zou de kaart kapot kunnen zijn, maar<P>zoals duwgati al zei ligt het vaak aan de spanning v/d progger<P>dus pak uw scope(mmeter mag ook) en chEck iT<P>sCCzs
xfiles69 Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Mischien een domme vraag maar staat je compoort setting wel goed?
Gast Geplaatst: 14 september 2001 Geplaatst: 14 september 2001 Ik heb dat zelf ook wel eens gehad en werd er ook een beetje gek van,tot ik tot de volgende conclusie kwam.<BR>Ik probeerde telkens dezelfde file te proggen op dat kaartje totdat ik in een helder moment besloot dat het daar ook wel eens aan kon liggen en jawel,de eerste de beste file die ik pakte kon ik zonder 1 enkel probleem direct naar de kaart schrijven.<BR>Dit was dus mijn ervaring met "kapotte" kaartjes,ik zou zeggen give it a try.<BR>Laat je bevindingen nog eens horen.<P>-=JFFF=-
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 nog een domme vraag. Program je wel eerst de eprom en dan de pic???? Dus gebruik eerst een loader(pic stand) met ***geen-reclame*** /icprog vervolgens de eprom met winphoenix of ook ***geen-reclame*** en dan weer de pic met ***geen-reclame***/icprog. Moet lukken.<P>nodig dus<BR>loader.hex<BR>eprom.hex/bin<BR>pic.hex<P>suc 6<P>oja ander files gebruiken is een goed advies.<P>Themenk
Aanbevolen berichten