Ga naar inhoud


[Strong 4355] Verspringen STR-4355 Evo. van scart naar TV


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik zit te zappen, op m'n STR-4355 Evolution, valt bij bepaalde kanalen mijn 12V+ scart signaal weg waardoor mijn TV op een normaal kanaal springt inplaats van mijn sat receiver kanaal te laten zien. Heeft iemand hier al eerder problemen mee gehad?

 

Mvg,

 

Slappendello

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de 1.3 versie zojuist gekregen van strong software support.

Intresse (via pm) dan mail ik hem wel door. echter na de update alleen fta kanalen dus nu alle kanalen eruit gegooid en een nieuwe scan laten maken hoop dat het helpt.

Trouwens gelijk een vraagje op de strong 4355evo heeft mijn toch wel antieke motor een beperkt draai bereik veel minder dan op mijn vorige receiver (manhattan) iemand hier een idee van hoe dat kan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb de 1.3 versie zojuist gekregen van strong software support.
Intresse (via pm) dan mail ik hem wel door. echter na de update alleen fta kanalen dus nu alle kanalen eruit gegooid en een nieuwe scan laten maken hoop dat het helpt.
Trouwens gelijk een vraagje op de strong 4355evo heeft mijn toch wel antieke motor een beperkt draai bereik veel minder dan op mijn vorige receiver (manhattan) iemand hier een idee van hoe dat kan ?


Kijk eens even of de rotorlimieten aan staan ???
Link naar reactie
Delen op andere sites

De motor limieten staan uit daar heb ik ook al mee zitten expirimenteren alhoewel het natuurlijk zeer goed mogelijk is dat ik verkeerd heb zitten expirimenteren, over de 1.3 software deze is via pm gegaan ik wil hem evt hier wel bijvoegen maar weet niet of dat mag , hoewel het een orgineel strong software is ?

 

ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL-9 is seca2 met provider 80

Tja daaar heb ik ook geen kaas (key) van gegeten.

 

P.s de 1.3 firmware werkt prima.

Er gewoon overheen en geen enkele setting kwijt geraakt.

Ik moest wel even een kanaal heen en weer zappen en ik had weer beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...