Ga naar inhoud


@sat9500 met klok probleem


Homer

Aanbevolen berichten

Met de nieuw FW zijn de klokproblemen bepaald niet voorbij. Kan n.l. hiermee alleen de GMT met halve uren+5minuten verstellen! Erg hinderlijk voor de video-timer!

Heeft iemand hier een oplossing voor?

 

Ik snap niet wat je verder nog in wilt stellen als GMT+2 uur. Dan heb je de Ned. tijd. Datu, etc. pakt die van de satelliet, en de exacte tijd ook. Klok loopt ALTIJD gelijk. Wat wil je nog meer?

 

Video timer? Deze FW is niet voor de PVR versies. Hij schijnt er wel op te lopen, maar de video functie werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan dus GMT+2 uur niet instellen alleen GMT+-iets+5min!

Met pijl op en neer kan ik alleen met halve uren+die 5 minuten verstellen

Waarom die 5 minuten extra?

Of heeft iemand daar een oplossing voor?

 

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk je wel in het menu?

Dus de menu knop op je afstandsbediening. Dan Systeeminstellingen, dan locale tijd.

Je moet niet dat knopje hebben met het klokje. Dat is alleen een sleep-timer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nee,

 

ik zit wel goed ,op mijn HW versie zit ik na deze FW update met een GMT verstellinggvan halve uren + 5 minuten.

Sinds gister moest ik hem trouwens op GMT+1+5minuten zetten opeens. M.a.w. de klok is slechter dan ooit, voorheen begon hij na wat dagen uit de pas te lopen.

 

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd vreemd. Ik heb een Xtreme. En daar loopt het perfect. Ik kan GMT + 2 uur instellen. En dat kun je varieren met halve uren. En meer heb je ook niet nodig.

 

Maar wat ik me afvraag. Heb jij een atsat 9500. En wat voor versie. Je hebt verschillen tussen 2CAS en 3CAS. De xtreme schijnt gelijk te zijn aan de 3CAS versie, en daar loopt die goed op. Al hebben we weinig meer aan de SECA 2 emulator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bewezen is nu wel dat de KAON´s verdomd flexibel zijn, brengt herinneringen terug aan de goede oude commodore C-64 dagen. Je kan trouwens niet alles hebben, de perfecte analoge of digitale box heb ik nog niet gezien.

De KAON´s komen al verdomd ver zeker gezien hun prijs.

 

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op verzoek van moeders net de oude juli 2003 FW teruggezet, daar S2 toch uit is voorlopig en ze baalt van die wilde kloktoestanden. Op dit moment is penta 1.09 gewoon weer de de beste en makkelijkste optie, fun met 6in1 erin en je kan zien wat te zien is. Geen problemen met ORF, Franse Hotbird en Tickets. De MR kan ook even de kast in.

 

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...