Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteren de nieuwe ds9 files opgehaald<BR>bij eend werkt best goed op mijn hummie5400<BR>met de laatste patch3.2 van ivan.<BR>ik heb een piccardII en ik prog met een jdm en icprog1.04. alles werkt goed ik heb overal beeld op,maar nu komt het. als ik hem op de palco netten zet gaat het nog goed maar als ik de engelse ondertiteling erbij doe dan heb ik nog eventjes beeld en dan niet meer alleen zie ik dan nog de ondertiteling.<BR>Heeft iemand hier nog meer last van of niet?<P>Groetjes M EN M<BR> frown.gif" border="0

Geplaatst:

als je effe naar een ander kanaal zapt en dan weer terug , heb je dan weer beeld?

Geplaatst:

Neen als dit gebeurt dan heb ik op geen 1 zender meer beeld moet dan eerst de hummie<BR>uit en aan zetten om weer beeld te krijgen<BR>heb jij hier geen last van dan.<P>M EN M

Geplaatst:

Ik heb dit ff getest hier het zelfde probleem.Als je geen subs gebruikt loopt het lekker.Zeker een buggie in de 3.2 patch??<BR>MaRRaD

Geplaatst:

MaRRad het ligt niet aan de patch 3.2 ik heb<BR>het ook even geprobeerd met een goldcard met<BR>de Ird files van beamer hier dan geen problemen mee wel beeld op palco+ondertiteling!<BR>Wat nu???<P>M EN M<BR> frown.gif" border="0

Geplaatst:

Sorry ik maak hier boven natuurlijk even een grote blunder ik bedoel natuurlijk de seca files van beamer en dan in de CI 1.05 zo moest het wezen.<P>M EN M mad.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.