Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Maveric,<BR>Daar begrijp ik niets van. Maar ik heb op mijn site in de download sectie een nieuwe download opgenomen: "MOSC kloon tools". Daarin zit een "Moscas_Files_Duwgati.zip".<BR>In dze laatste vind je de NL-vertaalde handleidingen van de spaanse Moscas versies. En ook zit daarin een "Moscas11-Duwgati.hex". Dit is een aangepaste versie van de originele Moscas11.hex. Een maagdelijke hex file voor je 16F876, maar zodanig aangepast dat je er probleemloos providers mee zou moeten kunnen toevoegen.<BR>Probeer het eens.<BR>En als het niet werkt, graag reaktie met komplete foutmelding.<BR>Suk6<BR>Duwgati

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

card has given an invalid reply check connections and or increase time out.Als ik de silvercard uitlees klopt alles, maar dan om een prov. erin te zetten weet ik niet wat ik moet doen.Ik druk dan op prov. en kies 0019 daarna de bovenstaande fout melding.Ik heb verder wel de ppua en de mk's van 0019

Geplaatst:

Ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb netjes de backdoor key ingevuld, ik voeg een provider toe, lijkt allemaal goed te gaan en dan krijg ik die foutmelding.<P>Get Number Of Providers<BR>-> C1 16 00 00 07<BR><- C1 16 00 00 07 16 etc<BR>Command Accepted. No error.<BR>Get provider 01 info<BR>-> bla bla bal<BR><- bla bla bal<BR>Provider does not exist.<P>Enig idee?

Geplaatst:

Ik heb het hier inmiddels met meerdere silvercards op meerdere computers geprobeerd, maar overal probleemloos. Ik heb dus even geeb idee.<BR>Maar op mijn site staat inmiddels een uitgebreide beschrijving in het hoofdstuk Software onder MOSC klonen.<BR>Kijk voor de zekerheid nog even of je niets vergeten bent.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Wel weer leuk voor de hobby, maarru...<BR>zag iemand schrijven "zal Freek leuk vinden"<P>komt toch een kaartwissel, dus van korte duur deze pret?????????????<P>Of vergis ik me! frown.gif" border="0

Geplaatst:

@Mark,<BR>Nou ja, dan komen ze met wat nieuws. Prima toch, hebben we weer wat te hobbyen. Stel je voor dat ze niets zouden doen, dan valt er straks niets nieuws meer te ontdekken en moeten we van pure verveling TV gaan zitten kijken laugh.gif" border="0<P>@Maveric,<BR>Mooi spul he laugh.gif" border="0 <P>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Ik heb nog een probleempje bij een van de laatste stappen.<BR>Als ik in Matrixstudio op Get Cardinfo druk, dan springt het programma naar de debug mode. Wat gaat er fout?

Geplaatst:

ik mis iets.graag wat help<BR>eerst wat algemene vragen?<BR>matrix programma bij opening regristreer eror<BR>hoe zit dit.<BR>hoe heb ik gehandeld tongue.gif" border="0iccard geprogt met duwgatie hex voor pic876 en eep.64 met lege extrene.hex.<BR>daarna met mk4.1 gelezen maar krijg fout melding met de uitlezing van de induviele opdrachten ook de data van de orginele kaart welke ik als file heb weggeschreven kan ik niet openen doordat in mkf de file input niet actieve wordt.ben al dag bezich en kom niet verder ondanks het lezen van deze topic<BR>kan ik niet openen confused.gif" border="0

Geplaatst:

@Satkeumes,<BR>Vergelijk je Com poort instellingen van je PC (Hardware properties) een met de instellingen in MatrixStudio.<BR>Ik heb hier voor beide ingesteld staan: 9600 baud, no parity, 8 data bits en 1 stopbit. Verder voor de zekerheid in het config scherm van MatrixStudio 16F876 Flash aanvinken.<BR>Dan nog eens proberen. En graag even laten weten of het werkt.<P>@Qmabir,<BR>De externe eeprom van je silvercard hoef je helemaal niet te programmeren. Alleen de PIC wordt gebruikt.<BR>Wat de rest aangaat... Tja daarvoor is de informatie die je geeft toch wel te summier. Schrijf de foutboodschap van MatriStudio eens precies op en ook op welk moment je 'm krijgt.<BR>En je MKF probleem.<BR>Als je al een dump hebt met de details van je kaart, waarom zou je die dan opnieuw willen inlezen? <BR>Kun je nou wel of niet bij je originele kaart met MKF?<P>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Het werkt allemaal nog steeds niet, ondanks Duwgati's aanwijzingen. In ieder geval bedankt voor de moeite. Mocht je nog iets anders weten, please let me know.<P>Groeten Satkeumes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.