Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

duwgati@ ik ben uit het probleem matrixstudio<BR>waarschijnlijk iets fout gegaan met downloaden.nu betreffende het bewerken de volgende vraag.als ik een 876 geprogt hebt met de duwgati file in mijn pic ,komt vervolgens het bewerken of niet.de persoonlijke cardgegevens moeten toch worden<BR>geschreven op de piccard .met mkf kan ik de card lezen maar hoe krijg ik de cardgegevens<BR>zoals de providers mangementkey en dergelijk op de piccard.moet ik dan eerst een printleyout maken en alles handmatig invoeren<BR>of kan ik mijn persoonlijk file gemaakt met mkf invoegen in matrixstudio of mkf en wegschrijven op de piccard.graag reactie confused.gif" border="0

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

@Satkeumes,<BR>PM je emailadres ff, dan stuur ik je een file waarin de eerste provider al is aangemaakt. Blanko uiteraard, dus geef wel even aan van welke provider je de keys hebt. Dan kun je eens kijken of je de kaart daarna wel verder kunt bewerken.<P>@Appien,<BR>Daar heb je denk ik helemaal gelijk in. Is hooguit de vraag hoelang dat dan zal duren. Maar komen zal het zeker.<P>@Qmabir,<BR>Ik heb tot nog toe gewoon met 2 PC's langs elkaar zitten werken. Zo kan ik makkelijk op de ene zien wat ik op de andere moet invullen. Maar het idee van het importeren van de komplete lijst is wel aardig ja. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar dat ga ik nu beslist wel doen.<P>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Aanhouder wint laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 kaart werkt hier perfect!!!<P>Enkel de Taqxx zijn nog donker maar dat lukt ook nog wel!<P>Aan allen die hieraan hebben meegeholpen om dit te vertalen en verder te bewerken.<P> Thanks<BR> Clarke wink.gif" border="0

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Geplaatst:

Kaart werkt en is au.Maar als ik daarna de kaart uitlees krijg ik een fout melding,mkf could not find last 5 bites of this key.Ik kan de kaart wel uitlezen als ik card layout aanklik daarna bij settings,key index o1 een key creat en dan card records aanklik.Nu komt dan ook meteen de gegevens naar voren.Dit lijkt mij niet de juiste weg.Mijn vraag is dan ook het volgende, heb je bij elke provider een system key nodig om de nieuwe keys uit te lezen.Key index 01 is bij mij ident 0019 ik heb er verder geen provider opstaan.

Geplaatst:

Dan is er inderdaad iets nog niet helemaal in orde Maveric. Als alles goed gegaan is, moet er eigenlijk geen probleem zijn om je kaart te bewerken. Maar providers toevoegen of verwijderen lukt alleen via de backdoor, dus als de systemkey op 00 staat.<BR>Je hebt maar 1 systemkey nodig en dat is voor provider 00, ofwel de Seca provider. Alleen provider 00 heeft de autorisatie om de zgn. channel-providers toe te voegen. Die channel-providers zijn dus wat wij in de volksmond gewoon providers noemen: 03, 04 of 19 zoals jij hebt.<BR>Nou is het zo dat je voor provider 00, meerdere backdoors (systemkeys volledig 00) kunt aanmaken. Door bijv. key-index 01 te kiezen en dan daarvan systemkey 00 te maken, kun je je kaart via die backdoor bewerken. <BR>Helemaal het fijne weet ik er ook niet van, maar er zijn op originele MOSC kaarten soms wel al van die key-indexen gevuld. Bijvoorbeeld index 00 bevat altijd je systemkey. Waar de anderen precies voor dienen weet ik dus niet.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Op mijn silvercard kan ik met de beschrijving van Duwgati alles voor elkaar krijgen behalve 1 belangrijke stap. Als ik de keys wil schrijven lijkt dat ook te lukken,maar als ik dan de kaart uitlees dan staan ze er niet op. Als ik de kaart in de aston steek staan wel de providers erop. Is er nog een andere mogelijkheid om keys te schrijven, ik doe het nu met mkf.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

Ik had juist het zelfde probleem laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0.<BR>Kaart opnieuw bewerkt met MKF4.2 i.p.v <BR>MKF 4.1 en alles ging perfect!<P> Groeten <BR> Clarke wink.gif" border="0

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.