jano Geplaatst: 13 april 2004 Geplaatst: 13 april 2004 Hallo Allemaal ik gebruik nu de hydra7000_sateez_1304.img image en weet ook hoe ik die moet instellen met radegast voor cardsharing en dat gaat ook wel goed Maar ik zou graag de emu_rel107_4_040307.img van ronald willen gebruiken maar krijg het niet voor elkaar om de radegast in te stellen of moet dit hier ergens anders gebeuren voor de cardsharing wie kan mij hier de oplossing voor geven bedankt voor het mee denken groeten Jano
Henksat Geplaatst: 13 april 2004 Geplaatst: 13 april 2004 Gewoon met scam-cs, de laatste scam en cs-client installeren vanuit het menu onder de blauwe knop, bij server-settings (onder scam-cs) de juiste adressen ingeven, dat is alles. Is hier al vaak beschreven, effe zoeken. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
jano Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Geplaatst: 13 april 2004 Ik Heb dit gedaan maar krijg geen beeld moet ik hem op radegast zetten of op scam-cs moeten er nog andere dingen aan of uit gezet worden in een ander menu of een bepaalde poort open gezet worden in mijn router moet er in het menu services setup nog iet veranderd worden ? ik krijg met hydra7000_sateez_1304.img en radegast wel beeld alvast bedankt Jano
Gast Geplaatst: 13 april 2004 Geplaatst: 13 april 2004 Hoi, op scam_cs zetten. Als je met radegast wel beeld kreeg hoefje verder niks in te stellen Greetz' Alvon
sinto Geplaatst: 13 april 2004 Geplaatst: 13 april 2004 Citaat: Ik Heb dit gedaan maar krijg geen beeld moet ik hem op radegast zetten of op scam-cs moeten er nog andere dingen aan of uit gezet worden in een ander menu of een bepaalde poort open gezet worden in mijn router moet er in het menu services setup nog iet veranderd worden ? ik krijg met hydra7000_sateez_1304.img en radegast wel beeld alvast bedankt Jano even op scam zetten. en in de router wel even de poorten open zetten die je wilt vrijgeven. normaal is radegast(bij mij tenminste) op poort 666 en 678. wel even in de router vrijgeven. ip.db niet vergeten anders kan je het vergeten om met je andere db te sharen. sinto's rule.....fun for everyone...
Ronaldd Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Voor het sharen in in thuis netwerk is het niet nodig poorten op een router open te zetten. Als Jano wilt sharen over internet dan moet hij dat even doorgeven, dan sluit ik de thread. Voor het sharen op een lokaal netwerk dien je op de dreambox waar de kaart in zit de CS-Server te starten, dat kan via emu menu. Op de client dreambox dien je als emu scam_cs te gebruiken en het server ip van de server dreambox op te geven. Check ook even of port nummer op client en server gelijk zijn. Je kan alles instellen via het emu menu. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
jano Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Geplaatst: 14 april 2004 Hallo Ronald Ik heb wel succes met de hydra en radegast software maar ik krijg geen verbinding met jou software ik vind de ronald software veel sneller en stabieler werken en zou graag deze willen gebruiken ik heb de laatste scam en cs-client er in gezet en de ip nummers en poort ook maar er gebeurt helemaal niets nu weet ik wel dat de gene die host is ook met hydra werkt en weet niet of dit het probleem is met de hydra heb ik veel last van blokken in het beeld ik hoop dat het gaat lukken alvast bedankt en groeten Jano
Ronaldd Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Citaat: nu weet ik wel dat de gene die host is ook met hydra werkt en weet niet of dit het probleem is Ja, dat is het probleem. Ik maak hier ook uit op dat je dus niet shared over een lokaal netwerk maar naar een ander via internet. Discussies over cardsahring via internet mogen op dit board niet gevoerd worden. Ik sluit daarom deze thread. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten