Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>ik heb een silvercard beschreven met MasterA en ***geen-reclame*** en de files van Marrad (Ds9MaRRaD. Daarna heb ik de originele firmware van H*m*x in mijn 5400 gezet en vervolgens +Cam 3.2 NL en de meest recente Astra-Hotbird settings.<BR>Hiermee werkt de H*m*x niet goed, schakelt langzaam en geeft de meeste stations pas weer nadat hij aan- en uitgeschakeld is.<BR>Wat doe ik fout?<BR>Met een goldcard werkt alles perfect.<P>tia, Bird

Geplaatst:

Bird, dit zou mijn posting kunnen zijn.<BR>Dezelfde volgorde dezelfde hardware en software en dezelfde<BR>problemen confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>Met de DS9 file die bij Duck stond had ik minder problemen<BR>Ik heb de file van Marrad er een tweede keer opgezet , even problemen en daarna niet meer.<BR>Om gek van te worden als je niet weet wat het probleem is mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

Ga eens je menu kijken intallation/Conditional Access/smart card information Deze moet op Nat:EMU Serial:00Autosv staan.Als dit niet zo is ff kaartje uit en erin tot die erop staat.<BR>Dan zou hij moeten werken zoals het moet.<BR>MaRRaD<BR> wink.gif" border="0

Geplaatst:

Nou, ik heb 'm er nog een keer opgezet en ik zie inderdaad die tekst staan. Hij hapert nog af en toe bij VH1 en VH1-classic en dan moet ik de h*m*x geheel uitzetten met de schakelaar achterop. Maar normaal schakelt ie nu bijzonder snel. Bedankt voor jullie antwoorden!<P>Bird

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.