Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Wie weet hoe ik een Goldcard moet Proggen met een VP20 Progger<BR>Welke software en welke instellingen moet ik gebruiken<BR>Ik heb zelf al Chipcat IcProg geprobeerd maar waarschijnlijk doe ik iets fout<BR>Please wie helpt me<BR>Ik heb zelf een Humax met Funcard en moet voor een kennis een Goldcard Proggen
goto Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 chipcat:hendeltje naar beneden voor loader,hendeltje naar boven voor eeprom,hendeltje naar onderen voor pix hex/bin dit alles met 3.5 mhz.<BR>Let op de jumpers dat die niet op atmel staan.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 aanvulling op goto. ***geen-reclame*** 1.7 werkt idem dito. Hendeltje beneden loader(mode 2), eprom hendeltje naar boven(mode 0), pic weer hendeltje beneden. Dit kan ook met 6mhz. Werkt dus iets sneller dan chipcat. Jumpers op pic stand(= vanaf cardlezer gezien, onder schakelaar/hendeltje, jumpers 1 en 2 in linker stand gesloten). Derde jumper is voor 3,57/6 mhz. In linker stand staat ie op 3,57 mhz.<P>Suc6<BR>themenk
Aanbevolen berichten