Ga naar inhoud

digitale ontvanger IMPERIAL 300 SL van WORLDSAT

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een nieuweling op satellietgebied, maar heb vorige week een digitale ontvanger IMPERIAL 300 SL gekocht. Ik krijg echter niks beeld. heb al van alles geprobeerd, maar niks, kwaliteit signaal = 0! (heb dit als pakket aangekocht bij ***** Belgie vorige week)

Heeft iemand hier nog ervaringen met dit toestel?

Alvast bedankt voor jullie reactie !

Greetz,

W

Het vermelden van winkelnamen is niet toegestaan op sat4all.

Nu kan je opnieuw registreren, dan lees je misschien wel onze boardregels.

Geplaatst:

Ik heb ze op het zuiden gericht voor ontvangst Astra satelliet, en heb hiervoor alle richtlijnen opgevolgd. Zou volgens mij juist moeten zijn !!

Greetz,

W.

Geplaatst:

Je had hem beter bij een Satboer kunnen kopen dan bij de supermarkt :-)

Was tie in de aanbieding ?

Mazlzlz

Avalon

Geplaatst:

Bij een digitaal toestel is het alles of niets van signaal. Je schotel staat waarschijnlijk niet goed uitgericht. Als je er niet uitgeraakt, neem eens kontakt op met de winkel, ze doen beroep op installateurs die het je perfekt kunnen uitleggen of bel naar de hotline die op de doos vermeld staat.Verder is dit een FTA ontvanger die prijs/kwaliteit goed is. Zeker voor een beginner.

Geplaatst:

Beste Willeke,

Ik heb dezelfde installatie in dezelfde winkel (geen reclame) gekocht, met bijna dezelfde moeilijkheden. Een tip: als je installatie niet werkt dan kan je binnen de zeven werkdagen je aankoop annuleren en je geld opeisen (of hiermee desnoods een andere aankopen).

Zonder een polemiek te willen opstarten, is zeker niet de bedoeling, maar hier wordt nogmaals aangetoond dat het beter is om je aankoop te laten doorgaan bij een winkel waar men iets van satellietontvangers kent...goedkoop is daarom geen betere koop, nietwaar?

NB: De mijne gaat morgen binnen én geld terug. Desnoods iets meer betalen, maar dan krijg je tenminste waar voor je geld!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen