Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Hoi , <P>Weet iemand waar geldige hex en bin filletjes te vinden zijn om een goldcardje te proggen ?<P>Thx
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Een blauwe cam voor Betasearch? Wat is dat? Voor welk coderingssysteem??
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Dit is een orginele CAM voor PW te decoderen , krijg je bij de d-box als je een 9500 koopt in Duitsland. Vermits mijn allcam kapot is , en ik nog die orginele heb , kan ik misschien PW toch vrij krijgen.
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Is er echt niemand ? Ik dacht dat ik dit werkende had een jaar geleden , maar omdat mijn allcam werkte heb ik niet te veel aandacht besteed aan dit.....
SatZapper Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Bericht verwijderd door SatZapper
Gast Geplaatst: 14 september 2001 Geplaatst: 14 september 2001 Ik ben akkord , maar ik dacht , dat ik een jaartje geleden , deze cam eens had uitgeprobeert met mijn Goldwafercard , bleek dat PW gedecodeert was , dus , ik denk vermits de juiste files moet dit toch kunnen werken...... Dit is toch ook een CAM , volgens mij moet dit principe al lang gecraackt zijn.
Aanbevolen berichten