Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo.<BR>Wie kan mij vertellen waar ik de 3 in 1 files voor de goldcard kan vinden, de z.g.<BR>3-in-1 (GW) files voor Goldwafer PIC kaarten (16F84 + 24C16)? Ik bezit een humax 5400.

Geplaatst:

Moet volgens mij wel kunnen heb hem alleen nog niet kunnen gebruiken omdat Hummie er nog niet klaar voor is dus wie intresse heeft laat maar horen !!!! tongue.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

Nee maveric ik bedoel de 3 in 1 files. <BR>Volgens duwgati in zijn lexicon moet het kunnen. Maar ik denk dat wizzaerd gelijk heeft te weinig geheugen, dat heb ik vandaag meer gehoord.<P>Silky

Geplaatst:

silky chek je pm!<BR>ik denk dat hier wel instaat wat je zoekt!<P>groeten jaldert,

Geplaatst:

Waarom PM, ik ben ook geinterreseerd. Dus graag ook hier posten. Of anders mij ook een PM sturen met deze info a.u.b.<P>erikM

Geplaatst:

Kijk maar eens bij onze poolse vrienden. Op 14-8 is daar een GW 3in1 gepost en die heb ik toen ook getest. Werkt prima, maar support wat weinig providers. Logisch natuurlijk met dat beetje geheugen.<BR>Maar hij bestaat wel degelijk en hij werkt(e) ook. Het onderhouden is alleen een probleem omdat ik nog geen editor heb gevonden voor deze files.<BR>En nou dus nooit meer beweren dat het niet bestaat als ik schrijf dat ik ze getest heb want dan wordt ik niet laugh.gif" border="0 <BR>Bye<BR>Duwgati

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.